Antwoorden gegeven door: dirgni
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 30, 2004 om 22:26wat kan ik doen?dav s-400
ja ter reparatie aangeboden bij sony , ze wist niet hoeveel het ging kosten maar ik moest er voor betalen en als ik hem rechtstreeks in badhoevedorp zou brengen het goedkoper zou zijn. op mijn vraag dat het een productiefout zou kunnen zijn werd hier direct op geantwoord dat er te weinig klachten van waren geregistreerd . adrem vroeg ik direct waarom ze mijn dan niet mijn gegevens vroeg om de klacht te registreren zei ze dat ze dat al had gedaan . geruisloos dus en zonder mijn gegevens te vragen . ik had al gelezen dat het als je hem brengt het 94 euro kost . volgens mij zijn er nog veel meer mensen met de dav-s400 die dit probleem hebben maar ja hoe bereik je ze allemaal , misschien als kassa eens een oproep op televisie deed zouden we weten hoeveel het er echt zijn.
2) de tip om de headphone te activeren helpt ook niet dit apparaat heeft een defect want je hoort hem ook omschakelen en na 2 jaar is het wel triest en de manier waarop ze je daar als klant behandelen zal dit wel mijn laatste sony zijn .