Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: doeterniettoe
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 18, 2015 om 14:40Ervaring met kapotte Bloom kinderstoel en slechte service??Ik heb inmiddels ook de bloom fresco stoel pas 1,5 jaar in gebruik. Ik ben zeer verbaasd dat zon duur product zo slecht is in kwaliteit. Mijn zoontje weegt 9,5 kilo (tenger jongetje) en is dus 1,5 jaar jong. De zitverhoger van de stoel is kapot, gebroken, stukken plastic zijn er uit. Als je de binnenzitting iets omhoog tilt dan zie je de gaten in de zitverhoger zitten. Hartstikke gevaarlijk want de kleine jongen steekt er zijn vingertjes in en het is plastic wat is afgebroken en dus kan het scherpe randjes hebben. Daarnaast kan de stoel alleen nog maar op de hoogste stand staan, we kunnen dus hem staand eten geven tegenwoordig. Melding gemaakt bij babypark kesteren waar we de stoel gekocht hebben en er zit twee jaar garantie op. Dat de stoel niet meer omlaag kan heeft te maken met de gasveer, die is stuk of lam. Dit is een veelvoorkomende klacht bij de stoelen had de fabrikant aangegeven bij babypark kesteren. Daarnaast was ik zelf verantwoordelijk voor de kapotte zitting, had mijn kind maar niet zo wild moeten zijn. Conclusie ik moet een nieuwe zitverhoger kopen voor 26 euro en ik krijg onder de garantie een nieuwe gasveer. Ik mag dan ook nog eens voor die 320 euro (wat de stoel gekost heeft) zelf de stoel uit elkaar monteren en die gasveer en nieuwe zitverhoger erin maken. Wat een shit service voor zon duur product. Maar ook kwalijk dat het product blijkbaar niet bestand is tegen wat wilder gedrag, wat kinderen gewoon hebben van die leeftijd en die spelen en ploeteren erop los. Voor dat geld had ik niet verwacht dat de stoel zo snel stuk zou gaan. De volgende stoel wordt denk ik maar een triptrap, lekker degelijk van hout :-)
Slechte prijs kwaliteit van bloom fresco (alles is ook plastic).