Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: dolmatus
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 23, 2015 om 16:35Klacht vakantieveilingen / hotelpasDit slaat alles,Hotelpas. com durft!
Een zéér aantrekkelijk aanbod gekregen:
Beste.......
Onze mail met uitleg over de nieuwe regelgeving is bij een groot aantal van onze klanten positief ontvangen, waarvoor onze dank. Desondanks zijn er klanten die nog niet helemaal tevreden zijn met de afhandeling.
Om iedereen zo veel mogelijk tevreden te stellen hebben we daarom besloten om u:
- een gratis lidmaatschap te verstrekken tot 1 jan. 2017.
- gratis toegang te geven tot ons nieuwe aanbod met zeer luxe hotels met kortingen tot 70% van de normale prijs!
- een waardebon van 20 euro* te verstrekken die met de boeking in bovengenoemde hotels wordt verrekend.
*eenmalige vergoeding bij een min. boekingsbedrag van 200 euro.
Dit unieke aanbod is vrijblijvend. Geen doorlopend abonnement, geen verlenging, geen verdere verplichtingen.
U kunt tot 2017 gebruik maken van de voordelen en dan stopt het lidmaatschap automatisch.
U ontvangt binnenkort meer informatie hoe u van dit aanbod gebruik kunt maken.
Indien u geen gebruik van ons aanbod wilt maken dan kunt u via deze link: Klik hier uw lidmaatschap opzeggen.
Vanaf nu gaan we ons weer gaan richten op onze kwaliteit: het aanbieden van ongekende kortingen op hotelovernachtingen. We hopen daarom ook u als klant te mogen blijven behouden.
Met vriendelijke groet,
Peter Beekman
Commercieel directeur
Worldwide Hotelgroup BV -
Sep 9, 2015 om 16:05Klacht vakantieveilingen / hotelpasBen benieuwd of zij dit ook werkelijk doen. Laat het ons a.u.b even weten raymond1973.
.
Zelf heb ik ook een klacht bij vakantieveiling gedaan en onderstaande reactie ontvangen waaruit blijkt dat ze in overleg zijn met Hotelpas.com om tot een oplossing te komen.
"U heeft ons een vraag gesteld omtrent Hotelpas. Een groot aantal klanten van VakantieVeilingen heeft afgelopen week een of meerdere berichten ontvangen van Hotelpas.com over het verlengen van een eerder gewonnen hotelpas. Een groot deel van deze mails blijkt ten onrechte verzonden.
Indien u tijdens het activeren van uw hotelpas niet hebt gekozen voor een andere kaart (upgrade) dan aangeboden bij de gewonnen veiling, dan kunt u het bericht van Hotelpas.com als niet verzonden beschouwen. Als het goed is heeft u hierover al bericht ontvangen van Hotelpas.com.
Heeft u géén bericht ontvangen en bent u van mening dat er toch onterecht een bedrag in rekening is gebracht, adviseren wij u voor nu om het advies van de Consumentenbond om niet te betalen op te volgen.
Momenteel zijn wij in overleg met Hotelpas.com over de wijze waarop we dit op korte termijn kunnen oplossen. Wij houden u hiervan op de hoogte via onze website en onze Facebookpagina.
Onze excuses voor het ongemak.
Als deze mail voor nu uw vraag niet heeft beantwoord, zien we een reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Tamara
Veiling adviseur VakantieVeilingen.nl" -
Sep 7, 2015 om 16:41Klacht vakantieveilingen / hotelpasOm dit te stoppen is het misschien een idee nuttig om een melding te doen bij : https://www.fraudehelpdesk.nl ?
-
Sep 7, 2015 om 16:33Klacht vakantieveilingen / hotelpasOp consuwijzer wat informatie gevonden onder :
Praktisch advies van de overheid over uw rechten als consument.
https://www.consuwijzer.nl/vakantie-vrije-tijd/verkoopdemonstraties-vakantieclubs-timesharing/nieuwe-regels-timeshare-vakantieclubs
Nuttige informatie om door te lezen en bevestigd al bovenstaande adviezen. -
Sep 6, 2015 om 23:57Klacht vakantieveilingen / hotelpasOp:klachtenkompas.nl zag ik dat het al vanaf 2013 het regent van de klachten over dit probleem en waarop door Hotelpas.com geen reactie geeft en blijven ze gewoon doorgaan....onbegrijpelijk dat dit zo kan !
-
Sep 1, 2015 om 16:28Klacht vakantieveilingen / hotelpasWat ik zo vreemd vind dat het probleem al in 213 bestond en het zou een hulp zijn dat deze betrokken personen de afloop of de ontwikkeling i.v.m de dreiging van een incassobericht enz. doorspeelde.
Op die manier wordt de onrust weggenomen zodat we sterker staan in deze kwestie.
Nu is er teveel onzekerheid over de afloop en ervaringen helpen ons hierbij! -
Sep 1, 2015 om 13:02Klacht vakantieveilingen / hotelpasMaar ik begrijp uit je reactie dat het alleen bij dreigen blijft? En hoe heb je opgezegd ?Graag zou ik ook de ervaring van personen horen hoe het afgelopen , is het uiteindelijk tot een incasso - en eventuele verdere stappen gekomen of alleen maar dreigementen? Het zou een hulp voor ons zijn!
-
Aug 30, 2015 om 21:46Klacht vakantieveilingen / hotelpasGraag zou ik willen weten hoe het de personen is vergaan nadat ze weigerde te betalen.
Hebben ze inderdaad te maken gehad met een incasso bureau of heeft- buiten de dreigementen van een incassobureau om - verder geen gevolgen gehad?
Is het advies van de Consumentenbond goed om gewoon niet te betalen omdat de verlenging niet rechtsgeldig is? -
Aug 30, 2015 om 21:45Klacht vakantieveilingen / hotelpasGraag zou ik willen weten hoe het de personen is vergaan nadat ze weigerde te betalen.
Hebben ze inderdaad te maken gehad met een incasso bureau of heeft- buiten de dreigementen van een incassobureau om - verder geen gevolgen gehad?
Is het advies van de Consumentenbond goed om gewoon niet te betalen omdat de verlenging niet rechtsgeldig is?