Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: donna
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 24, 2016 om 11:26Hoe betrouwbaar zijn recensies van Booking.com?Ik denk dat de recensies op zich wel redelijk betrouwbaar zijn, wat de punten betreft is dat een andere zaak. Ik heb enkele malen een recensie ingestuurd, maar ik mocht zelf geen punten geven, dat wordt (of werd destijds) door Booking gedaan. En die punten pasten niet altijd bij mijn ervaring en bij wat ik geschreven had. Als ik iets een 7 waard vond, kreeg het van Booking bijvoorbeeld een 8. Ik schrijf om die reden geen recensies meer.
Lees ook altijd meer recensies, want in hotels zijn de kamers niet altijd gelijkwaardig. Soms lees je van de een een heel slechte recensie, terwijl de ander lovend is. Ik heb meegemaakt dat ik in een hotel een erg vieze zolderkamer kreeg, waar je gesprekken in de naastgelegen kamer goed kon volgen, terwijl anderen een hele goede, schone kamer hadden. Als het niet bevalt kun je altijd om een andere kamer vragen, meestal gaan ze daar wel in mee als het kan. -
Jun 20, 2016 om 15:57WerkIn deze tijd mag je een gat in de lucht springen als je een baan hebt. Vraag eens aan de ontslagen personeelsleden van de winkelketens die de laatste tijd failliet gegaan zijn wat zij zouden doen. 36 Uur is echt niet zoveel. Ik begon toen ik 15 was in mijn eerste baan met 42,5 uur per week en niet meer dan 13 dagen vakantie per jaar. Later erbij gaan studeren, dus full-time baan en studie. Waarom zou je niet een dag in de week 12 uur kunnen werken? Vier dagen werken en drie dagen vrij.
Ik zou maar vast een andere baan gaan zoeken en wat meer motivatie tonen, want ik kan me niet voorstellen dat dit contract nog verlengd zal worden. -
Nov 27, 2015 om 18:29Is mijn belastingschuld nog te vorderen door de belastingdienst?[quote=noels schreef op vrijdag 27 nov 2015, 10:48]Ik ben zzp'er en in 2011 heb ik een ongeluk gehad waardoor ik een jaar niet heb kunnen werken. Ik zat midden in een grote opdracht welke ik niet heb kunnen afronden. Uit deze periode is een belastingschuld ontstaan van 21.000 euro. Ik ben daar netjes over in contact gegaan met de belastingdienst en kreeg alle medewerking tot uitstel van betaling. Hier over heen kwam de crisis en de terug betaling van de belastingschuld werd dus steeds moeilijker. Mijn contact persoon bij de belastingdienst vond dat na twee jaar het dossier gesloten moest worden en stelde voor dat ik contact op zou nemen met een deurwaarder van de belastingdienst.
Deze deurwaarder heb ik netjes een afspraak mee gemaakt bij mij thuis. Ik heb mijn hele verhaal verteld en uitgelegd hoe de schuld tot stand was gekomen. Na een gesprek van meer dan een uur trok hij de conclusie dat er niks te vorderen viel bij mij en hij het redelijk vond dat de openstaande vordering zou worden kwijtgescholden, en ik een verzoek tot kwijtschelding moest sturen naar hem zodat hij een "streep" door het dossier kon zetten.
Ik heb dit verzoek netjes op papier gezet en naar hem, zoals afgesproken, gemaild. we zijn nu ruim 2 jaar verder en mijn dossier is nog steeds niet afgerond. Sterker nog mijn dossier is in de kast beland bij de BD en ik krijg nog steeds aanmaningen het openstaande bedrag te betalen. Ik heb inmiddels meerdere keren de betreffende belastingdeurwaarder gebeld en krijg elke keer te horen dat hij mij nog wel kent en dat ik hem nog maar een keer alles moet mailen want hij had mijn verzoek niet binnen gekregen ( na later navragen bleek dat alles wel degelijk was binnen gekomen alleen dan in zijn junkmail) Na nu alles afgelopen 2 jaar al 2 keer te hebben gemaild en hem al meerdere keren te hebben nagemaild en gebeld of hij alles had ontvangen en zou willen afsluiten hoor ik keer op keer niks terug van de betreffende belastingdeurwaarder. Ik krijg smoesjes te horen dat hij niet meer op het betreffende rajon zit en ik alles weer moet mailen dan zal hij het voorleggen aan de betreffende collega. De moed begint mij inmiddels in de schoenen te zakken en heb alle afgelopen gesprekken die ik per telefoon heb gevoerd met de betreffende belastingdeurwaarder maar opgenomen om zo aan te kunnen tonen, als het nodig blijkt, dat het absoluut niet aan mij heeft gelegen. Ik kan alle mailtjes laten zien en de laatste telefoongesprekken laten horen. Kan een deurwaarder zomaar een dossier niet verder afhandelen en het op zijn beloop laten?
Wat kan ik doen en is er iemand die mij hier bij verder kan en wil helpen? Ik wil heel graag verder maar met de BD lukt dat blijkbaar niet.
Vreemd dat de deurwaarder gewoon niet meer reageert. Wat zegt uw contactpersoon van de belastingdienst die u naar de deurwaarder heeft verwezen? En kunt u nog steeds niets betalen, of zou u een betalingsregeling kunnen afspreken? Eventueel voor een deel van de schuld. Bestaat uw bedrijf nog? Op de site van de belastingdienst kunt u lezen wat de voorwaarden zijn om kwijtschelding te vragen, als u aan deze voorwaarden voldoet zou u uw aanvraag misschien opnieuw kunnen indienen. -
Nov 16, 2015 om 22:07Twee keer betalen bij ZiggoZiggo heeft het bedrag teruggestort en een paar dagen later nog een keer, zodat ik uiteindelijk nog steeds niets betaald heb. De link in de mail kan niet meer gebruikt worden, want daarmee is al betaald. Overmaken op de bankrekening kan niet zonder betalingskenmerk en daarvoor moest ik weer bellen naar Ziggo. Ik heb het voor de derde keer betaald en ik hoop dat het nu in orde is. Maar het zal me niet verbazen als ik een aanmaning krijg, of als het bedrag zomaar geïncasseerd wordt.
-
Jun 18, 2015 om 11:19ING werkt mee aan oplichting door Bankgiroloterij[quote=gerboe schreef op donderdag 18 jun 2015, 10:48]Wat zegt de loterij als u ze vertelt/mailt dat u zich nooit ergens voor heeft aangemeld?
De loterij belooft binnen10 dagen te reageren. De trekking is over 5 dagen. -
Jun 18, 2015 om 11:17ING werkt mee aan oplichting door Bankgiroloterij[quote=carola.83 schreef op donderdag 18 jun 2015, 10:57]
Het kan natuurlijk ook simpelweg zo zijn dat iemand een foutje heeft gemaakt bij het invullen van zijn bankrekeningnummer.
Ja, dat kan. En het kan dat deze persoon ook een foutje heeft gemaakt in het adres, de postcode, geboortedatum en dat dat al die foutjes mijn gegevens geworden zijn. Het kan, maar het is niet waarschijnlijk. -
Jun 18, 2015 om 10:18ING werkt mee aan oplichting door Bankgiroloterij[quote=zoekster schreef op donderdag 18 jun 2015, 09:46]U kunt ook een MOI procedure starten:
Dank voor de verwijzing. -
Jun 18, 2015 om 10:15ING werkt mee aan oplichting door Bankgiroloterij[quote=gerboe schreef op donderdag 18 jun 2015, 10:02]Dit is ongetwijfeld niet het complete verhaal.
Niet het complete verhaal? Wat zou er nog meer kunnen zijn? Ik heb vorig jaar ook al deze problemen gehad met deze loterij, heb toen hun nummer laten blokkeren, maar de ING kan dat niet meer vinden.
Loterijen kun je alleen schriftelijk laten blokkeren, en na de trekking krijg je je geld sowieso niet meer terug, ook niet als de incasso onterecht was, dat hebben ze me vanmorgen verteld. Ik heb het inmiddels ook gemeld bij de bankgiroloterij, reactie kan 10 dagen duren, dus na de trekking.
Ik heb niet meegedaan met een gratis lot, ik heb nergens wat van gekregen, geen abonnementen genomen, ik zou werkelijk niet weten wat ik zelf gedaan kan hebben om dit te laten incasseren.
Ik heb gevraagd mij de machtiging te mailen, ben heel benieuwd of ze dat gaan doen. Een bank zou toch moeten kunnen aantonen dat hun boekingen terecht zijn.
Het lijkt me dat een wijziging in de incassovoorwaarden nodig is, bijvoorbeeld een boete opleggen als duidelijk is dat onterecht geïncasseerd is. Zoals het nu is is het aan de gedupeerde om te proberen de zaak recht te zetten, de veroorzaker van de problemen leunt achterover en moet hoogstens weer teruggeven waar hij toch al geen recht op had. -
Apr 9, 2015 om 19:24Problemen met nieuw abonnement BenHet is al ruim een maand een puinhoop bij Ben. Je kunt niet inloggen, telefoon werkt niet, internet werkt niet, het enige wat werkt zijn de facturen, die worden wel verstuurd. Ik kreeg de factuur over februari zelfs twee keer, maar beide met fouten. Al maanden wordt internetgebruik afgeschreven terwijl ik dat niet verbruik, ik heb geen automatische updates, geen automatische synchronisatie van mail, thuis werkt hij op WiFi, maar toch wordt voor die tijd verbruik afgeschreven. Ben is onbereikbaar geworden, mailen kon eerder via formulier op de site, maar dat kan nu ook niet meer. Bellen kost alleen maar geld en je krijgt niemand aan de telefoon. Je kunt nog maar een ding doen: opzeggen.
-
Mar 15, 2015 om 20:14telefonerenEr wordt volgens Ben het een en ander vernieuwd, maar daardoor werkt al tijden niets meer, je kunt niet bellen, niet internetten, niet mailen, geen rekeningen bekijken, geen verbruik inzien en al helemaal geen contact krijgen. Mailadres maken ze niet bekend en via de site reageren gaat niet, want dat werkt ook niet meer. Klanten moeten een nieuwe login maken, maar, ja hoor, ook dat werkt niet. Bellen kan wel, maar je krijgt niemand aan de telefoon, alleen een bandje dat zegt dat het drukker is dan normaal.
Kijk maar eens op de Facebook pagina van Ben bij de reacties.
Als er en wedstrijd was wie de meeste ontevreden klanten heeft, wint Ben die met gemak.