Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: dreetje82
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 3, 2015 om 10:07Qube Parking, NIET RESERVERENOok wij zijn de dupe geworden van Qube-parking/ [edit]
Wij hadden voor de periode 13-7 tot 22-7 gereserveerd en betaald.
Dit hadden we in juni al betaald en daarbij groupon code gebruikt die op zijn site vermeld staat.
We moesten parkeren in Aalsmeer, een paar dagen voor vertrek kregen we een mail dat we moesten parkeren in Rijssenhout./.
De dag van vertrek kreeg ik nog een mail dat ik moest betalen hierop gereageerd dat ik dit al had gedaan in juni, geen reactie terug.
Wij rijden naar Rijsenhout om te parkeren maar geen Qube parking te vinden op dit adres, vervolgens worden wij gebeld door [edit]of we nog komen en hij begeleid ons via de telefoon naar een huis op dit adres waar wij moesten parkeren.
Vorig jaar hadden wij ook bij hem geparkeerd toen in Aalsmeer dus herkenen hem en denken dat zijn verhaal klopt als hij ons verteld dat het terrein in Aalsmeer opgeheven is op last van de gemeente en hij nu bezig is met een nieuwe locatie.
Hij brengt ons met een peugot station wagen naar Schiphol en wij gaan op vakantie.
Wanneer wij terug komen en op Schiphol staan bellen wij het 0900 nmr van Qube parking om opgehaald te worden.
Er neemt niemand op, wij proberen het 06 nummer waar hij ons mee gebeld heeft maar neemt ook niemand op.
Na een half uur proberen gaan we naar buiten in de hoop dat hij daar staat aangezien we ons vluchtnmr hadden doorgegeven. Niemand..... We vragen andere taxichauffeurs naar Qube parking en horen dat die opgeheven is!
We nemen een taxi naar Rijsenhout waar we onze auto staat, die staat er gelukkig maar geen mens te bekennen omdat we zelf de sleutels hadden nemen we de auto mee. In de tussentijd nog steeds beide telefoonnummers geprobeerd maar er wordt niet opgenomen. Ons zoontje was intussen in slaap gevallen dus wij konden op zoek naar [edit.] Eerst langs de politie voor de zekerheid om te melden dat we de auto hadden meegenomen maar dat was in orde was tenslotte ons eigendom hun op de hoogte gesteld van de situatie.
Vervolgens zijn we op zoek gegaan naar het adres in Aalsmeer wat op de website staat maar dit is ook onvindbaar.
Toen naar de parking gegaan waar wij vorig jaar geweest waren en daar [edit] troffen. Allure parking aalsmeer, ook zij deden geen zaken meer met [edit] maar geven ons zijn naam en telefoonnummer en woonadres dit bleek het adres in Rijsenhout waar onze auto geparkeerd stond.
Dit nummer gebeld en daar krijgen we [edit] aan de lijn, we willen hem ontmoeten zodat hij ons de taxi kosten kan vergoeden hij zegt in Aalsmeer te zijn, wij ook nog steeds dus zeggen er meteen aan te komen nee dat ging niet hij was er nu nog niet, wij zeggen dan eerst wat te gaan eten en dan langs te komen maar dat gaat ook niet, hij is in apeldoorn! Dat komt goed uit wij wonen daar dus moeten er toch heen! Maar ook dat kan niet hij moet savonds nog mensen naar Schiphol brengen we zeggen ook te willen wachten in Aalsmeer maar ook dat is geen optie. Hij belooft het bedrag over te maken als ik hem de gegevens stuur, tot op heden heeft hij niks overgemaakt ! -
Sep 2, 2013 om 11:22Hoge rekenings Vodafone DataHallo ik had hetzelfde ik kreeg een rekening van 461,- vanwege dataverbruik buiten mijn bundel.
Ik snap hier niks van aangezien ik thuis en op het werk gebruik van wifi en ik gebruik alleen Facebook of whatsapp en normaal gesproken zit ik altijd binnen mijn bundel. Gebeld met Vodafone maar wegens privacy redenen konden ze mij niet zeggen waaraan ik zoveel verbruik en de lopende maand bleek ik ook al boven 200,- te zitten !?
In de Vodafone winkel hebben ze mijn telefoon en apps bekeken en er was niks wat apart was en zoveel verbruikte dus hun konden mij ook niet helpen.
Mijn telefoon is nu geblokkeerd en moet nu dus 7x 147,- betalen (incl maandbedrag) en dan kan ik daarna weer gebruik maken van mijn telefoon.
Volgens de rekeningspecificatie blijk ik s'ochtends tussen 7.00-08.00 soms 500 mb te verbruiken !?!
Op dit tijdstip ben ik thuis op de wifi dus en druk in de weer om iedereen in de kleren te krijgen en aan het ontbijt en dus absoluut niet met de telefoon bezig.
Maar Vodafone zegt gewoon bekijk het maar en betaal maar lekker! Absurd!
Ik heb hiervoor 12 jaar bij t-mobile gezeten zonder problemen, als straks in juni mijn contract afloopt ga ik gauw weer terug! Ik raad Vodafone niemand aan! -
Aug 30, 2013 om 15:57Vodafone Data spookverbruik en torenhoge rekeningHeeft er iemand hier rechtsbijstand ingeschakeld of positieve reacties van Vodafone gehad?
Ik overweeg namelijk rechtsbijstand in te schakelen aangezien dit dus absoluut onterechte facturen zijn. -
Aug 30, 2013 om 15:55Vodafone Data spookverbruik en torenhoge rekeningNa het bekijken van mijn factuur blijkt dat ik niet om 16.45 zoals de helpdesk zei maar tussen 06.00-08.00 zeer veel mb schijn te verbruiken. Op het moment dat ik nog slaap of bezig ben iedereen hier in huis in de kleren en aan het ontbijt te krijgen en nog steeds zit ik dan op de wifi
-
Aug 30, 2013 om 12:38Vodafone Data spookverbruik en torenhoge rekeningHallo ik heb precies hetzelfde! Ik schijn afgelopen maand ineens 3 gb verbruikt te hebben aan internet terwijl ik 500 mb heb in mijn abonnement. Ik zit hier altijd binnen maar afgelopen maand en deze maand ineens 3gb verbruikt. Ik doe niks anders dan normaal ik gebruik alleen Facebook en whatsapp.
Nu schijn ik om 16.45 regelmatig een piek te hebben gehad van 500 mb maar op dit tijdstip ben ik thuis aan het koken of aan het werk en in beide gevallen zit ik op wifi.
Nu dus 2x een enorme rekening maar waarvoor ?!? Ik heb geen idee! Ook Vodafone kan het mij niet vertellen vanwege privacy redenen...... Nou gaat het toch om mijzelf dus hoezo privacy ?!? Ook in de winkel konden de medewerkers mij niet vertellen waaraan ik zoveel verbruik. Ben helemaal klaar met Vodafone! Nu dus een rekening van ruim 1000,- die ik in 7 termijnen mag betalen maar dus wel zolang afgesloten dus kan niet bellen of sms'en maar mag wel mijn abonnement van 60,- per maand betalen.
2 x in 2 maand een sms gehad dat ik meer dan 100,- had verbruikt maar meer niet! Dus deze rekening kwam geheel onverwachts en waarom?
In juni ben ik gelukkig van Vodafone af en kom zeker niet meer terug! Zo anderen zeker geen Vodafone aanraden!