Antwoorden gegeven door: drstrangelov
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 1, 2013 om 21:31Wat is het nut van de Tracecode voor de fiets?Wat ik niet mag nalaten te vermelden is dat de firma Navstar een andere site had verzocht een post over Navstar's product Tracecode te verwijderen op straffe van gerechtelijke maatregelen.
Tja, Navstar reageert in het geheel niet op ingevuld contactformulieren op haar website maar is blijkbaar niet gediend van kritische berichten over hun Tracecode.
Terwijl het toch één van de meest waardeloze producten is die je voor je fiets kunt aanschaffen. -
Feb 1, 2013 om 21:27Wat is het nut van de Tracecode voor de fiets?Op een andere site had ik ook mijn onbegrip geuit over de Tracecode van Navstar.
Eén van de meest nutteloze producten voor de fiets die er te verkrijgen is.
Daar schuwde Navstar niet om te dreigen met gerechtelijke maatregelen indien de post niet verwijderd zou worden.
Tja, als men geen verweer heeft dan gaat men maar dreigen.
Meermaals heb ik bij Navstar via het contactformulier verzocht om toelichting maar daar heeft men nog altijd niet op gereageerd. -
Sep 10, 2012 om 18:25Wat is het nut van de Tracecode voor de fiets?[quote=acjzr1 schreef op maandag 10 sep 2012, 18:04]Mijn mountainbike is voorzien van een antidiefstalchip in het frame.
De enige die ontmoedigd is ben ik aangezien de chip nergens te registreren is en de politie geen apparatuur heeft om de chip uit te lezen.
Net zo zinloos dus als het graveren van de postcode in de jaren 80/90.
Inderdaad, zeer frustrerend.
Ik haalde dat ook al aan in mijn openingsbericht. -
Sep 10, 2012 om 16:53Wat is het nut van de Tracecode voor de fiets?Wat nou "van de ervaring moet men leren".
Nóg een enorme dooddoener !
Waarom dan uberhaubt kritische consumentenprogrammas en fora ?
Zeg:
Ben jij toevallig die verkoper van regenjassen voor zwemmers ? -
Sep 10, 2012 om 16:17Wat is het nut van de Tracecode voor de fiets?Dat geldt voor alles, zwemmertje.
Wat een dooddoener !
Daar hebben we consumentenprogramma's en fora voor.
Om dit soort verkoperspraatjes door te prikken en te voorkomen dat mensen geheel te goeder trouw dit soort producten aan laten smeren. -
Sep 10, 2012 om 15:41Wat is het nut van de Tracecode voor de fiets?[quote=zwemmer schreef op maandag 10 sep 2012, 15:34]Dat is dan van iemand die het principe "Inspelen op angst" goed ten eigen voordele weet te gebruiken. Gebeurt maar al te vaak. Erger je niet, dan leef je rustiger.
Het gaat niet zozeer om mijn speels ergeren, maar in dit geval om de verkooppraatjes van een ondernemer.
Natuurlijk wil niemand dat zijn fiets gestolen wordt maar dit product zorgt voor een schijnzekerheid.
Ik heb me er dan ook uitvoerig in verdiept, de verkoper aangeschreven en het product in de winkel bekeken. De Halfordsverkoper moest ook beamen dat het wel een heel mager product was.
Jaja, maar wel ad € 14,95 en strategisch gepositioneerd bij de kassa. -
Sep 10, 2012 om 14:56Wat is het nut van de Tracecode voor de fiets?Maar ook een slecht product voor een veel te hoge prijs... ;-)
-
Mar 28, 2010 om 15:39google toolbarAls je op de menubalk van IE8 rechts klikt, zie je dan een schermpje met daarin de werkbalken die je kunt activeren door ze aan te vinken waaronver de Google Werkbalk.
Anders IE8 afsluiten, de Installatie ongedaan maken via Software-configuratie scherm en dan opnieuw installeren. -
Sep 10, 2005 om 23:59Ervaringen met route mobiel na dit eerste jaar?
Ik heb een maand of wat een probleem met mijn auto gehad. Hulp kwam binnen 30 minuten, kon het probleem niet oplossen maar auto werd door hun na het weekend afgeleverd bij de garage en ik kreeg zonder bijkomende kosten (brandstof daargelaten) een nieuwe Nissan Micra mee. (van zaterdag avond tot maandag avond)
Prima ervaring dus !
En gezien het laatste nieuws over ANWB (zie hierboven) lijkt het me niet meer dan terecht om de ANWB te laten vallen !
-
Jan 25, 2005 om 18:24NS besteeld bewust de klanten
Ik heb dit enkele jaren ook eens gehad.
Ik kreeg toen een vriendelijke medewerker die er geen enkel punt van maakte en fl. 10 op mijn rekening stortte.
Ik heb helemaal geen hoge pet op van (dure) 'serive'-lijnen. Die zijn er m.i. alleen maar als klankbord die je aanhoren, een slap verhaal ophangen en je dan afschepen.
Wat ik zou doen is een brief schrijven naar de NS Klantenservice ! Gebruik hiervoor gewoon de envelop waarin je geld kan terugvragen in geval van vertraging...