Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: drypa
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 27, 2012 om 13:02Geen dekking op bril waar dat wel hoortIk heb zojuist gebeld met FBTO, die vertellen mij dat er ergens een fout moet zijn geweest, omdat ik gewoon recht heb op een bril tot 150 euro, eens in de drie jaar. Ik heb dus gewoon vergoeding, ook al ben ik verwisseld van verzekeraar. Het was een fout aan hun kant, een fout die me bijna 109 euro kostte. Er is me verteld dat ze het gingen oplossen en verbeteren!
Bedankt allemaal voor de moeite! -
Dec 26, 2012 om 15:15Geen dekking op bril waar dat wel hoortEven ter verduidelijking:
- Ik heb geen lenzen of brillen aangeschaft dit jaar. Dit is de eerste keer.
- De module staat al aan sinds het begin van het afsluiten van mijn zorgverzekering.
- Ik ben pas 1 jaar verzekerd bij FBTO.
Bedankt allemaal voor het helpen! Ik was echt in paniek toen ik de vraag stelde, maar dat jullie meedenken doet me goed! Ik houd jullie op de hoogte als ik morgen bel, zodat anderen hier van kunnen leren en niet in dezelfde valkuilen vast komen te zitten. Laten we hopen dat het goed komt! -
Dec 26, 2012 om 12:12Geen dekking op bril waar dat wel hoortHet kantoor van FBTO is vandaag gesloten ivm met de kerstdagen... Morgen gelijk weer bellen, ik houd jullie en geïnteresseerde op de hoogte. Als er nog vragen/opmerkingen zijn zie ik ze graag verschijnen.
-
Dec 25, 2012 om 23:39Geen dekking op bril waar dat wel hoortDe module stond inderdaad aan vanaf 1 januari 2012, vanaf het ingaan van mijn zorgverzekering. Juist omdat ik dacht dat ik alles goed nagekeken had was ik zo geschrokken. En je hebt gelijk hoor, ik had misschien niet zo goed gelovig moeten zijn...
Bedankt voor de reacties, ik bel morgen FBTO maar weer eens een keer op, kijken wat zij zeggen, ik zal proberen dat ook hier te vermelden dan, voor het geval dat er andere mensen dezelfde problemen/vragen hebben als ik dat heb.
Nogmaals bedankt! -
Dec 25, 2012 om 22:42Geen dekking op bril waar dat wel hoortIk ben pas 1 jaar verzekerd bij FBTO, en dat is dan de reden dat de bril niet vergoed wordt? Zelfs op de site van de consumentenbond wordt aangegeven dat het slim is ieder jaar over te stappen om in aanmerking te komen voor vergoeding:
http://www.consumentenbond.nl/actueel/nieuws/nieuwsoverzicht-2012/haken-ogen-brilvergoeding1/
http://www.consumentenbond.nl/test/geld-verzekering/verzekeringen/zorgverzekeringen/extra/10-vragen-over-de-vergoeding-van-een-bril2/#item8
Dat kan het niet zijn toch?