Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ducoz
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 22, 2014 om 16:50Title: Vodafone. Oplichting, leugens en een ongekend hoog telefoon rekening aan dataverkeerHet erge is dat vodafone mij beloofd heeft nooit extra kosten in rekening te brengen en kosten buiten bundel niet mogelijk zijn. Na afloop heb ik dit nergens kunnen terugvinden maar Tilpend gelukkig wel. Ik wacht vol smacht de reactie van Miranda af, want stappen ondernemen zal ik helaas wel moeten doen.
-
Apr 22, 2014 om 15:48Title: Vodafone. Oplichting, leugens en een ongekend hoog telefoon rekening aan dataverkeerMiranda?
-
Apr 22, 2014 om 14:16Title: Vodafone. Oplichting, leugens en een ongekend hoog telefoon rekening aan dataverkeer[quote=ronaldkr86 schreef op dinsdag 22 apr 2014, 12:56]Hallo Ducoz,
Ik zit met vrijwel exact hetzelfde probleem. In de nacht van zondag op maandag een bericht gekregen dat mijn internet uit bescherming is afgesloten omdat ik teveel data heb verbruikt. In de Vodafone winkel heb ik gevraagd wat dit betekent, en de medewerker gaf te kennen dat het vaker voorkomt. We hebben samen naar de berichten gekeken - ook wat hij intern kon zien - maar voor hem was het ook een raadsel. Via Facebook contact gehad met Annabel en Per, en volgens laatstgenoemde zou ik meer dan 3.3Gb aan data hebben verbruikt! Telefonisch contact gehad met de klantenservice en zij hebben mij doorgegeven op welke momenten ik zoveel data zou hebben verbruikt. Gek genoeg zijn het momenten dat ik thuis ben of op het werk, en dit zijn locaties waar ik gewoon verbonden ben met wifi.
Ik heb inmiddels een klacht ingediend via het feedbackformulier van Vodafone. Het argument dat geen enkele provider waarschuwt bij overschrijding is onzin. KPN biedt dit gewoon aan zonder dat je zo op kosten wordt gejaagd. Storend vind ik bovenal de laksheid en nalatigheid waardoor je niet weet waar je aan toe bent. En eerlijk gezegd wist ik niet eens af van het bestaan van My Vodafone of een app waarop je je verbruik kan zien, hoe raar dat ook mag klinken.
Vodafone komt tekort. Er worden overal telefoonrekeningen afgeschreven van 100 tot bedragen van 250 euro boven bundel AAN internet verkeer. Op begrip hoef je niet te rekenen, "we doen het allemaal zelf". En vodafone lijkt het op deze manier best te vinden. Dit is heel ernstig, in deze tijden zou het zo kunnen zijn dat gezinnen minder te eten hebben of hun huurkosten niet volledig kunnen betalen omdat er 200 euro is afgeschreven aan kosten die onverklaarbaar zijn gemaakt. Ik zou het er niet bij laten zitten en een nieuwe discussie aanmaken en je situatie misschien ook posten op klacht websites. Ik blijf verdere ontwikkelingen ook posten.
Succes. -
Apr 22, 2014 om 14:08Title: Vodafone. Oplichting, leugens en een ongekend hoog telefoon rekening aan dataverkeerMijn abonnement is afgesloten around eind september/begin oktober en ingegaan op 18 oktober. In het jaar 2012 om duidelijk te zijn.
-
Apr 22, 2014 om 12:27Title: Vodafone. Oplichting, leugens en een ongekend hoog telefoon rekening aan dataverkeerHulde voor Tilpend,
Zelf heb ik helaas nooit kunnen terugvinden op papier dat er geen extra kosten gemaakt konden worden of mijn internetsnelheid verlaag zou worden, dat is bij deze een wijze les. Mijn abonnement is afgesloten around eind september/begin oktober en ingegaan op 18 oktober. Precies de dagen van de actie!
Ik vind het knap dat vodafone twee maanden achter elkaar extra 100 euro heeft afgeschreven aan teveel dataverkeer terwijl ik mijn limiet in al die maanden ervoor nooit heb weten te bereiken, dat nog wel met een snelheid van 32 kbp/s!
Ook werkelijk waar schandalig dat ik bij de klanten service wordt toegesproken met de woorden dat ik niet goed ben geïnformeerd of het wrong heb begrepen en zelf de fout in ben gegaan.
Zeg Miranda, ik wil graag mijn centen terug hebben. Wie kan ik hiervoor het best contacten. Ik hoor graag spoedig een antwoord. -
Apr 20, 2014 om 16:33Title: Vodafone. Oplichting, leugens en een ongekend hoog telefoon rekening aan dataverkeerIk heb in die 16 maanden daarvoor nooit over mijn bundel heen gezeten. Tijdens het aansluiten van mijn abonnement is dit 100% tegen mij gezegd vandaar de ALTIJD 55 abonnement naam. Nu in die twee maanden zit ik er opeens 100 euro overheen, terwijl ik niks bijzonders heb gedaan. De hele reden dat ik mijn dataverkeer niet bijhield is omdat ik ervan uitging dat er geen extra kosten gemaakt konden worden, zoals gezegd. Mijn vraag aan jullie is of dat jullie eens beloofd is of uberhaubt over gehoord hebben.
-
Apr 20, 2014 om 14:14Title: Vodafone. Oplichting, leugens en een ongekend hoog telefoon rekening aan dataverkeerDaarbij moet ik ook nog vermelden dat ik niet eens weet hoe en waaraan ik zoveel internet zou kunnen gebruiken, maar ook daar wouden zij mij niks aan vertellen. Mond dicht en betalen.