Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ecvdbeek
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 17, 2017 om 08:34Eenzijdige wijziging Elly's choice abonnement:Dag Colette,
Ik heb me hier ook aan geërgerd. Abrupt, geen excuses maar een halfbakken verhaaltje dat "wij, de lezers dit zo zouden willen". Het gaat niet om een wereldbedrag, maar ik ben al die internet-oplichterij goed zat. Ik heb daarom gewoon de in Nederland geldende wet gevolgd en Elly's in Amsterdam schriftelijk (per e-mail) in gebreke gesteld van het nakomen van de tussen ons gesloten overeenkomst, met name artikel 4 van de Algemene Voorwaarden en ze 14 dagen de tijd gegeven alsnog die twee boeken te leveren. Doen ze dat niet, dan ga ik nakoming vorderen. Dat kan allemaal nog zonder dat het me geld kost. Ze zullen wel aanbieden de overeenkomst te ontbinden, maar daar zal ik niet mee accoord gaan. Als ik daarna wat kosten moet maken zoals aangetekende brieven etc. zal ik die op ze verhalen. Dat doen leveranciers zelf ook altijd zoals je wellicht weet en dan kan een niet betaalde rekening aardig oplopen. Als meer mensen dat doen zullen ze wellicht door de knieën gaan. Hierbij dus een oproep: wie weigeren nog meer zich te laten naaien?
Groet
Ed