Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: edb
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 22, 2012 om 00:44ZIGGO TELEVISIE NIEUW ABONNEMENT per 1 september 2011Omdat er mensen niet meegaan in de duurdere pakketten, gaan we nu het standaard abonnement verhogen..................................
-
Nov 30, 2011 om 14:40ZIGGO TELEVISIE NIEUW ABONNEMENT per 1 september 2011[quote=ooparry schreef op dinsdag 29 nov 2011, 09:58]We moeten wel bedenken dat in een vrije markt het overal iets is. Hier vind je wat en daar laat je wat. Ik ben zelf "senior"en of ik wil of niet, ik zal met mijn tijd mee moeten gaan. Heb de introductie van de TV in de 50'er jaren nog meegemaakt en als ik dan nu zie wat ik heb kan ik alleen maar blij zijn. Je betaalt voor veranderingen (verbeteringen) en we kunnen niet blijven hangen in het analoge tijdperk. Dat is verleden tijd.
Je betaalt voor veranderingen (verbeteringen)
Daar zou ik in mee kunnen gaan, ware het niet dat door duurder worden van mijn (digital) wensen zonder dat het een verbetering is, ik derhalve maar overgestapt ben naar het standaard pakket.
Als je een goed werkende auto hebt hoef je toch ook geen opvoerset als je alleen maar van A naar B hoeft tijdens de spits ?
we kunnen niet blijven hangen in het analoge tijdperk
Nee natuurlijk niet, logisch dat tegen dezelfde kosten het pakket vanzelf digitaal wordt.
Maar moet ik voor 1 extra zender en geen behoefte aan on-demand dan meebetalen aan die pakweg 100 en on-demand die ik niet behoef ?
Voorheen 12x3,95 per jaar, nu 12x13, en dat doe ik dus niet.
De series die ik wil zien heb ik ondertussen gratis (on-demand) gevonden op het internet.... -
Oct 29, 2011 om 22:52ZIGGO TELEVISIE NIEUW ABONNEMENT per 1 september 2011En dan in het laatste Ziggo blad (zonde van onze centen) "We hebben de lokale omroepen hoog in het vaandel staan" Vervolgens prijzen ze de verplaatsing huizenhoog aan en laten voorzichtig weten dat er gelijk een aantal wegvallen.
Niet dat ik een boodschap heb aan de locale zenders, maar om dit nou een verbetering of ondersteuning te noemen............ -
Oct 8, 2011 om 10:48ZIGGO TELEVISIE NIEUW ABONNEMENT per 1 september 2011Waar, door wie en in overeenstemming met..................,
hebben die mensen bij Ziggo soms dezelfde opleiding als onze politiek leiders?
Men verzint wat, doet vervolgens of iedereen het daarmee eens is en drukt het er door.
U en mij is niets gevraagd. -
Sep 24, 2011 om 23:33ZIGGO TELEVISIE NIEUW ABONNEMENT per 1 september 2011De omschakeling is 1 september bij mij netjes verlopen, in de nacht wel een aantal opmerkelijke zaken meegemaakt maar dat was de dag erop allemaal OK.
Alleen zal ik voor SyFy in ieder geval geen 13 EUR per maand gaan betalen ipv 3,95.
Dan maar niet, ik ben terug naar standaard. Gezien het pluspakket geen enkele zinvolle zender bevatte, dat per 1 september in laten gaan. Scheelt ook weer een aantal malen 3,95.
Leuk dat HD, klachten van de familieleden, de ondertitels zijn zo klein.
Dus voor de HD ontvanger/recorder maar 901 tot 910 als (niet HD) favorieten geprogrammeerd.
Jaja er is echt onderzoek in het belang van de client gepleegd bij Ziggo, dat zou zo maar bij de prijsverhoging van het jaar kunnen. De beste methode voor Ziggo om de inkomsten te verhogen. -
Aug 22, 2011 om 10:49ZIGGO TELEVISIE NIEUW ABONNEMENT per 1 september 2011Nu nog SyFy van Extra naar Plus...........
Voor nu blijft mijn beslissing terug naar Standaard. -
Aug 19, 2011 om 18:48ZIGGO TELEVISIE NIEUW ABONNEMENT per 1 september 2011[quote]ben zeer tevreden over de producten en over de klantenserviceTot 1 september heb ik tot volle tevredenheid alle Ziggo hobbels, voor mezelf en bij mij hulpaanvragers, met de helpdesk en vooral de baliemedewerkers in Den Haag, kunnen nemen. Vanaf 1 september zie ik de prijs prestatie verhouding voor de door mij bekeken zenders echter drastisch achteruit gaan. Daar is met het standaard "Excuses voor het ongemak" nou niet direct een bevredigende oplossing voor gekomen. Alle extra's zit ik niet op te wachten, voor hetgeen ik wens betaal ik de hoofdprijs. Dan maar niet. terug naar het standaard pakket.
-
Aug 18, 2011 om 16:39ZIGGO TELEVISIE NIEUW ABONNEMENT per 1 september 2011[quote]ZIGGO KIJKT NAAR ALTERNATIEVEN OM GEBREK AAN BANDBREEDTE OP TE LOSSENMaar dat lost de reden van het ongenoegen niet op.......
-
Aug 17, 2011 om 23:08ZIGGO TELEVISIE NIEUW ABONNEMENT per 1 september 2011Volgens mij heeft 99,9 % van de 1 extra pakket gebruikers na klagen hetzelfde antwoord gekregen.
"Hiervoor bieden wij u onze excuses aan."
Ziggo, geef uw helpdesk de juiste naam, afscheepdesk.
Ziggo, DOE er wat aan. -
Aug 13, 2011 om 09:11ZIGGO TELEVISIE NIEUW ABONNEMENT per 1 september 2011Ook ik heb momenteel Chinees als extra in het pakket ;)
Heb telefonisch, per webpagina en mondeling aan het "loket", per 1 september, terug naar het Standaard pakket, opgegeven. Tot nu is mijn film en entertainement pakket nog steeds actief.
Volgens "mijn Ziggo" neem ik nu geen diensten, ook geen standaard, af, maar heb wel, klopt, 3 geactiveerde smartcards.
Mijn rekening en zenders zal ik met argusogen in de gaten houden.