Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: edekker
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 8, 2011 om 11:59Opgelicht door KPN met InternetPlusBellen?haha, ik ben blij dat mijn posting zoveel losmaakt. Blijkbaar ben ik een van de weinigen die vindt dat als jij voor hetzelfde brood meer betaalt dat je buurman je dit niet aan de kaak mag stellen.
Ik snap nu dat KPN dit niet hoeft te communiceren, maar vind wel dat ze het op basis van piepsysteem wel "aardig" hadden moeten aanpassen. Nu ze dat in eerste instantie niet wilden had ik de tegenwoordigheid van geest moeten hebben om dan maar mijn contract op te zeggen en opnieuw aangaan.
Bedankt voor de tip trouwens om de prijzen van mijn lopende contracten te blijven monitoren en zo eerder bedrijven op "te hoge" prijzen kunnen aanspreken. -
Jun 7, 2011 om 13:39Opgelicht door KPN met InternetPlusBellen?Heb ik gedaan. Heb gister contact met de servicedesk gehad en toen was er niets mogelijk. Daarna getwitterd en bericht op kassa site geplaatst. Blijkbaar heeft de afdeling webcare van kpn meer bevoegdheden om klanten te compenseren.
-
Jun 7, 2011 om 12:29Opgelicht door KPN met InternetPlusBellen?6 maanden lang 5 euro korting gekregen en tarief per heden aangepast naar de huidige prijs. Dat compenseert "het verlies" van het afgelopen jaar.
-
Jun 7, 2011 om 11:49Opgelicht door KPN met InternetPlusBellen?Zojuist contact gehad met KPN. Probleem is netjes opgelost.
-
Jun 6, 2011 om 21:39Opgelicht door KPN met InternetPlusBellen?Het punt is dat zij het abonnement hebben veranderd zonder mij als klant daarvan op de hoogte te stellen met als doel het voor andere klanten goedkoper te kunnen maken. De prijs voor een deeldienst is nu kunstmatig hoger gemaakt dan dit ooit is geweest om de "oude" prijs maar in stand te kunnen houden.
Punt 1: Mag een bedrijf zonder de klant te informeren de voorwaarden/prijs van een product aanpassen?
Punt 2: Is KPN een ordinaire graaier door een prijsverlaging van een product niet aan bestaande klanten door te berekenen.
PS. De 2,50 korting op het bellen in mijn verhaal was al veel eerder van kracht dan deze prijs/voorwaardenwijziging.