Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: edmunda
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 16, 2004 om 12:21Slechte ervaring met MEDION SERVICE CENTERNet weer gebeld maar ik moet nog even wachten tot het toestel uit Duitsland terug is van reparatie. Bij de eerste zending zit mijn toestel zeker want ik wacht nu al vier maanden. Dat vond de medewerker zelf ook wel een beetje lang.
Een dag later : Pakketje bij de post : Nieuw fototoestel van MSC. Of klagen zin heeft ? Blijf bellen naar ze ! -
Apr 16, 2004 om 12:21Slechte ervaring met MEDION SERVICE CENTERIn oktober 2003 mijn Medion 9700 digitale camera teruggestuurd vanwege een blauwe waas op alle foto's. Om de twee weken bel ik naar het MSC hoe het met mijn camera is. Dit kost elke keer ongeveer € 9,-. Ze waren het met me eens dat hij stuk is, dat wel. Vervolgens zeggen ze toe dat ik een nieuwe camera krijg MAAR Deze hebben ze niet op vooraad. Nog even wachten dus! Twee weken later: nog even wachten! Twee weken later (en €27 ,-.belkosten) Nog even wachten. Januari 2004. MSC: Nee, U krijgt GEEN andere. Uw toestel wordt teruggestuurt naar Duitsland, weer even wachten. Twee weken later: Uw toestel is niet meer te vinden daarom krijgt U een TestOK toestel.Wat is dit? Een toestel dat door hun getest is en OK bevonden. Nu krijg ik ineens een tweedehands toestel terug. Vandaag 11 febr. Nog niks ontvangen en € 54,-. armer. Op diverse e-mails heb ik zowiezo nooit antwoord gehad. Ik ben helemaal klaar met het MSC. Ongeloofelijk wat een service !!Ik noem het al MNSC (Medion Niks Service Centrum) Ik ga zo weer bellen maar of het nog nut heeft ????