Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: eduardrasta
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 23, 2015 om 12:34vervroegd opzeggen vodafone probleemwoensdag 23 december 2015........ je wilt het niet geloven maar ik ben nog steeds niet van Vodafone af.... ik heb vodafoneabonnement afgekocht op 2 nov heb ik daar 190,44 eur voor betaald... maar nu krijg ik elke maand een factuur van € 9,50 met omschrijving fact nr 3 .... ook op 18 dec ontving ik een factuur van € 9,50 met precies dezelfde omschrijving..
en dan te weten dat ik een jaarabonnement bij vodafone had die allang afgelopen had kunnen zijn volgens het normale contract.
Weet niet wat ze daar in Limburg aan het doen zijn ... zit ondertussen al maanden bij T mobile en dat bevalt me stukken beter.
Beste Vodafone met je irritante commercials... ik wil je nooit meer zien of horen -
Mar 28, 2015 om 19:51Vodaona geen Netflix meegeleverd28 maart 2015 vervolg Netflix en Vodafone
Op 4 februari 2015 heb ik via Facebook Messenger een bericht gekregen en een link waarmee ik me voor netflix kon aanmelden, en het werkte ....... althans daar leek het op.
Nu had ik al netflix en betaalde ik deze altijd via mijn creditkaart, maar volgens Vodafone maakt dat niet uit , want in die 6 maanden hoef ik dan niks te betalen.
Op 4 maart 2015 heb ik dit gemeld aan Vodafone en daar kreeg ik het volgende antwoord
Bedankt voor je privebericht wij beantwoorden alleen op priveberichten die op ons verzoek zijn verzonden. heb je een vraag waarbij je hulp nodig hebt van onze klantenservice stel deze dan ................................................
Ik had alle vorige vragen hiervoor ook gesteld via Messenger van Facebook.
vanavond contact opgenomen met Netflx en die schrijven me dat ik niet aangemeld ben via Vodafone, en ze zien ook dat ik gewoon betaal per creditkaart aan hun en Vodafone komt hier niet in voor .....
Kortom we zijn zo'n 4 maanden verder en het resultaat is NUL 0 -
Jan 28, 2015 om 19:32Vodaona geen Netflix meegeleverdHallo
zal iets vollediger zijn
Op 1 dec ben ik van KPN naar Vodafone gegaan, dit kwam door een reclame van Vodafone dat je 6 maanden gratis Netflix erbij krijgt..
Of Netflix en Vodanfone een overeenkomst hebben .. geen idee reclame van Vodafone was 6 mnd Netflix
6 dec Ik schrijf naar Vodafone dat ik geen Neflix heb gehad.
6 dec Vodafone: neem kijkje op http://voda.fo/ne/ daar vind ik alle info
6 dec Voda: blijkbaar heb je verkeerde abonnement
6: dec Ik ... ok word dat dan nu veranderd ???
6dec VODA... als je abonnement wilt wijzigen moet je contact opnemen met 0800-......
6 dec IK ... Heb zojuist contact gehad met klantenservice die zegt dat ik tijdelijk prepaid kaartje krijg en daarna het juiste abonnement.
Ik wil liever dan meteen alles opzeggen ik zit toch nog binnen de termijn want een prepaid kaartjes wil ik niet... gewoon onbeperkt bellen 2 gig aan internet en Netflix..
6 dec VODA... Hoi Eduard ik wil je graag een hoop werk besparen en kijken of we hier kunnen oplossen. Ga je ermee akkoord als ik je abonnement aanpas naar RED? hiervoor betaal je dan € 59,= per maand incl de kosten van je toestel.
Meer info over dit vind je hier: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/red.shtml groetjes..
6 dec IK .... Ja dat is was ik de hele tijd vraag pas het abonnement aan naar red en geef me NEtflix maar ik wil absoluut geen tijdelijk prepaid.
6 dec VODA Hoi Eduard ik heb jouw abonnement aangepast naar RED -3F je ontvangt de activeringscode voor Netflix binnen 2 weken
Neem even contact met ons op als de code toch niet ontving.
Veel plezier met je nieuwe abonement Groetjes ...
6 dec IK ok dank je
---------------------------
16 dec 2014 Factuur betaald € 84,-
=============
28 dec
IK... Hallo ik zou nog een half jaar Netflix krijgen heb tot op heden nog niks gehad
kunt u nazien waneer ik dat krijg MVG
29 dec VODA Hoi dan wil ik graag het volgende met je uitproberen ga naar offers.vodafone.com/nl en houd je telefoon bij de hand.
Let op dat je wifi uitstaat je dient namelijk verbinding te hebben met je mobiele data.
Lukt het om je te registreren voor de Netflix actie ? Zoniet verwijder dan ook alle cookies en tijdelijke internetbestandenen probeer opnieuw Groetjes ....
Als dit overhoopt niet helpt , stuur me dan nog even je 06 nummer en je klantennummer dan kijken we het na groetejes..
VODA .... Hoi eduard dan wil ik graag het volgende met je uitproberen: ga naar offers.vodafone.com/nl en houd je telefoon bij de hand. Let er op dat de wifi uitstaat etc etc etc
2 jan 2015 IK ... Hallo ......... ik heb het geprobeerd het lukt niet zie afbeelding mvg eduard
3 jan VODA
Hoi Eduard, zoals telefonisch besproken heb ik een case nummer aangemaakt voor Netflix issue Je ref nummer ervan is 0017.............. Wij voilgen dit soort cases dagelijks op. Zodra er nieuws is sturen we die via facebook weer een bericht.
Groeten en een fijn weekend nog .....
===========
16 jan
IK Hallo tot op heden heb ik nog geen Netflix van jullie gehad ???
16 jan VODA.... Hoi Eduard, heb je ook geen SMS ontvangen omstreeks 5 januari ?
wil je anders de registratie nog eens opnieuw uitvoeren via de link die we eerder gaven groetjes .....
16 jan IK
Ik heb die link ontvangen maar deze werkt niet
zie afbeelding
Blijft hetzelfde aangeven ( zie afbeelding)
16 jan VODA.... Oke dankewel! Ik heb het even nagevraagd bij de techniche dienst en ze gaan er naar kijken. Het probleem wordt zo snel mogelijk opgelost. Mijn exxcuses voor het lange wachten. Groetjes .....
16 jan IK OK
16 januari FACTUUR BETAALD € 175,11
==============
20 jan IK Kan ik mijn abonnement nog annuleren
Sinds 1 december heb ik Vodafone
Ik zou Netflix erbij krijgen
En tot op heden heb ik dit nog niet.
Toen der tijd heb ik binnen 7 dagen mijn abonnement opgezegd Maar na de belofte dat ik Netflix erbij zou krijgen ben ik akkoord gegaan met het abonnement .
Maar de facturen betaal ik netjes maar de beloftes vanuit Vodafone over Netflix zijn nog niet vervuld
Dus wil ik alsnog boette vrij mijn abonnement opzeggen En naar mijn weten kan dit wegens niet nakomen van afspraken .
Graag een oplossing
Mvg Eduard
20 jan VODA...Hoi Eduard, wat vervelend dat je nog geen Netflix hebt ontvangen. Heb je helemaal geen sms hierover ontvangen? Heb je dit eerder al eens bij ons aangegeven? Groetjes, K...
20 jan VODA
Ik wil het voor je gaan aanmelden bij de technische dienst. Wil je a.u.b. je adres, klantnummer, 06-nummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer doorgeven? Dan zet ik het voor je door. We hadden eerst een algemene verstoring met Netflix. Deze is opgelost en de betreffende mensen hebben alsnog een sms-bericht ontvangen. Ik begrijp uit je reactie dat jij deze helaas niet hebt ontvangen. Groetjes, M.....
20 jan IK ik geef nummers etc etc ..
20 jan VODA...
Hoi Eduard, bedankt voor je gegevens. Ik zie dat mijn collega van de technische dienst je nummer op 5 januari 2015 hiervoor heeft aangemeld. Zou je a.u.b. willen proberen of je nu wel een code kunt opvragen via: http://voda.fo/ne/ljdh4 Groetjes,
20 jan IK ik stuur wederom afbeeldingen dat ik me niet kan aanmelden en dat het niet werkt
20 jan IK ... krijg wel een nummer maar kan niet verder zie afbeelding.
21 jan VODA ... Hi Eduard, zou je voor de aanmelding Wi-Fi eens willen uitschakelen? Dat kan de oorzaak zijn. Kijk ook even op de site naar de beschikbare info. http://voda.fo/ne/9kwt2
Hopelijk gaat het nu lukken! Sorry voor het ongemak.
Groet,
21 jan IK ik stuur afbeelding waarop je kunt zien dat het niet werkt en doe dat op 4g
Woensdag 21 jan VODA ..
. Hoi Eduard, de link is een verwijzing naar ons forum waar wij meer informatie geven over Netflix.
Heb je je wifi uitgezet en ben je nu verbonden met het 3G netwerk? Lukt het dan wel om te registreren?
Als uitleg op ons forum staat het volgende:
Ik heb problemen met het in gebruik nemen van Netflix. Wat kan ik doen?
We raden je aan om even te wachten en dan opnieuw te beginnen via deze link via je telefoon: http://offers.vodafone.com/nl. Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 2G, 3G of 4G. Via wifi kun je je niet registreren. Heb je dat al een paar keer geprobeerd? Neem dan contact op met onze Smartphone Crew via 1201.
Heb je na registratie problemen met inloggen in Netflix? Neem dan contact via de NETFLIX support site: https://help.netflix.com/help. Vanaf daar kun je via live chat je probleem melden. Groetjes M
woendag 21 jan IK .. ik stuur afbeelding met daarop de foutmelding
tevens geef ik bericht dat ik ze nog 7 dagen de tijd geef om dit op te lossen en als dit niet lukt ik gewoon mijn abonnement wil opzeggen.
wo 21 jan VODA... Hoi Eduard, ik heb dit doorgezet naar de technische dienst. Het referentienummer van de case is 10................. De collega's gaan dit verder onderzoeken.Zodra we een antwoord ontvangen, informeren we je direct hierover.
Groetjes
==================
tot zover het gehele verhaal wat je nog mist zijn de telefonisch gesprekken.
Natuurlijk hoef ik mij abonnement niet op te zeggen, maar ik ben bij hun gekomen omdat ik 6 mnd Netflix zou krijgen.
De mensen van VODAFONE zijn heel beleefd en vriendelijk , maar daar heb ik niet veel aan.
Ik wil nu van Vodafone af zou dat kunnen ! -
Jan 27, 2015 om 21:36Vodaona geen Netflix meegeleverd[quote=valerius-2 schreef op dinsdag 27 jan 2015, 18:59]Heeft u alles zwart op wit van die belofte?
Ja op 6 dec antwoorden ze het volgende ..
Ik heb jou abonnement aangepast naar RED-3F
Je ontvangst de activerngscode voor Netflix binnen 2 weken.
Neem even contact met ons op als je de code toch niet ontving. Veel plezier met je nieuwe abonnement!
Groetjes ..... ( dit kreeg ik via facebook) -
Jan 27, 2015 om 21:32Vodaona geen Netflix meegeleverd[quote=valerius-2 schreef op dinsdag 27 jan 2015, 18:59]Heeft u alles zwart op wit van die belofte?
-
Jan 27, 2015 om 21:32Vodaona geen Netflix meegeleverd[quote=edrick3 schreef op dinsdag 27 jan 2015, 18:08]Hallo eduardrasta,
Wellicht kun je iets met de hier genoemde voorbeeldbrief.
Suc6
dank je ga meteen mee aan de slag -
Oct 30, 2013 om 16:18Annuleren van reparatie vervanging[quote=tijger1 schreef op woensdag 30 okt 2013, 16:09]Maar u bent al akkoord gegaan.
Hebt u hierover al niet eerder een vraag gesteld?
Ik heb meteen nadat ik er papier per mail moest terug sturen gevraagd of ik mijn oude terug zou krijgen
Maar mijn mail en papier kwam in hun spambox
Meerdere keren gevraagd , en uiteindelijk kreeg ik het antwoord
Nee
En nu probeer ik het via hun klanten dienst maar ze weigeren de oude terug te geven
En ik moet 275 EUR betalen voor de vervangende -
Oct 30, 2013 om 15:44Annuleren van reparatie vervanging[quote=ron530 schreef op woensdag 30 okt 2013, 15:36]Lees ik uw bericht goed! u heeft een defecte ipad mini en wil een vervangende Ipad mini. De verkoper gaat accoord en nu wil u ineens niet meer, dit vraagt om nadere uitleg.
Ik verwachtte een reparatie maar ze zouden me een vervangende voor 275 + 43 euro geven
Dit verzoek heb ik afgewezen omdat een vervangende 4 mnd garantie krijg
Een nieuwe kost 299
En de oude zou ik niet terug krijgen , maar die wil ik dan ook terug -
Oct 16, 2013 om 19:20Reparatie ipad mini net zo duur als nieuwe kopenSorry mensen
Ik ben maar een eenvoudige tv cameraman , die dit niet begrijpt
Als iedereen maar zo simpel denkt van het is een zaak van de verzekering
Betalen we dadelijk allemaal enorm veel premie.
Ik vind het oplichting !
En ik vind dat Amac misbruik maakt van de evt verzekeringen.
Mvg Eduard van Dort -
Oct 16, 2013 om 18:24Reparatie ipad mini net zo duur als nieuwe kopen[quote=tijger1 schreef op woensdag 16 okt 2013, 18:17]Bent u bij Amac of via hen verzekerd?
Ik zou het evt via mijn inboedel verzekering kunnen vergoeden
Maar het gaat mij niet om de vergoeding het gaat mij om amac
Amac rekent mij 275 plus 47,50 aan , voor een vervangend model
Een nieuwe kost 299,-
Wat doet amac met die oude die nog prima werkt alleen barst in glas
Ik vind het vreemd dat ik niet weet wat met de oude ipad gedaan word
En waarom kost deze vervanging net zoveel als een nieuwe ?