Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: edube
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 27, 2009 om 08:32Bestanden kopiëren naar USB/Memory-stick lukt niet
-
Nov 26, 2009 om 11:15Bestanden kopiëren naar USB/Memory-stick lukt nietJammer dat mijn boodschap blijkbaar niet goed of helemaal niet is begrepen.
Het enige wat ik heb geprobeerd duidelijk te maken is dat je je voor de goede orde beter kan beperken tot het onderwerp. Een goede en strakke structuur van vraag en antwoord komt nl. de kwaliteit en het niveau van een forum alleen maar ten goede. Hierdoor is de kans dat er sneller cq beter resultaat wordt geboekt ook groter. Uiteindelijk is iedereen daar bij gebaat. Óók voor de niét direct betrokkenen die eens op het forum rondneuzen....
Misschien is het een optie de ‘huisregels’ van andere fora eens te bekijken om te zien hoe het er daar aan toe gaat! Hier bijv. de ‘huisregels’ van een veel geraadpleegd forum:
Huisregels Nuciaforum...
Misschien is het u nog niet opgevallen maar ook ik probeer net als u anderen op dit forum te helpen!
Daarnaast doe ik een poging een positieve bijdrage te leveren aan dit forum én de kwaliteit daarvan.
Dat probeer ik op een nette en duidelijke manier met in achtneming van normale fatsoen- en gedragsregels en respect voor anderen.
Het is spijtig te moeten constateren dat u wat dat betreft een heel andere mening bent toegedaan.
Uw mening én zeker de kwalificaties die u zichzelf toekent vind ik in dit opzicht nl. nogal ongepast zo niet aanmatigend te noemen.
Om nu niet, hier op deze plek, voortdurend “off-topic” te verblijven stel ik voor, indien gewenst en/of daar behoefte aan is, deze discussie voort te zetten in een nieuw te openen topic, bijv. “huisregels forum”.
Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Edube -
Nov 25, 2009 om 16:57Bestanden kopiëren naar USB/Memory-stick lukt niet@eclipse / @freya
=freya schreef op woensdag 25 nov 2009, 16:11:
=eclipse schreef op woensdag 25 nov 2009, 15:34: Hoi Freya , snap niet waarom je met die duidelijke antwoorden een negatief duimpie krijg ???.....
Tja, kennelijk lopen er hier mensen rond die graag op duimen klikken. Ik maak me er niet druk om hoor, het gaat om het eindresultaat. ;-)
Freya
Erg off-topic allemaal, deze vorm van "discussie" :-/
Wel eens nagedacht over wat degeen die dit topic heeft gestart hiervan zou vinden?
Advies: Open een nieuw topic over het onderwerp "duimen".......! -
Nov 23, 2009 om 14:56Verwijderen van web- geschiedenisrdejong schreef:
als ik de Ccleaner er op los laat komt hij met een enorme hoeveelheid om op te ruimen ,kan ik dit zomaar direct laten doen, ook als je om herstel vraagt komt er een hele was lijst , ook waar oude programma's tussen staan.
en je schreef zelf al eerder:
als ik hier op klik zie ik allemaal mails - bestanden en web geschiedenis staan. als ik dit wil verwijderen dan ben ik een hele tijd bezig ,soms kom ik ineens bestanden tegen van 3 jaar geleden ,
Kan best zo zijn, ja! Eigenlijk geef je hiermee zelf al het antwoord op je vraag ;-)
Als je uitsluitend in CCleaner gebruik maakt van de optie "Cleaner" (linksboven)
kan er in principe weinig fout gaan.
In de lijst ernaast met de tabs "Windows" en "Applicaties" kan je zien wát er zoal opgeruimd wordt. Je kan dat instellen zoals je zelf wilt.
Je kunt CCleaner in het vervolg ook zo instellen dat er opgeruimd wordt bij het opstarten van de pc. Hoef je dat niet steeds zelf te doen.
Ruim, als je hiermee klaar bent, ook alle oude bestanden "systeemherstel" op behalve de laatste.
Voer vervolgens "defragmentatie" uit. Zal ie ook wel ff mee bezig zijn, denk ik zo.
Je zal zien dat je pc dan wel weer wat soepeler loopt! ;-) -
Nov 21, 2009 om 10:19Verwijderen van web- geschiedenis@rdejong
Ahum,......in de genoemde link moet Klik linksboven natuurlijk Klik rechtsboven" zijn..! Sorry..
Hier nog wat meer info betreffende het installeren van "CCleaner".
hulp installeren CCleaner -
Nov 21, 2009 om 10:04Verwijderen van web- geschiedenis@rdejong
Open onderstaande link:
Klik linksboven op "Download last version"...
Waarschijnlijk krijg je een melding van IE dat het downloaden om veiligheidsredenen wordt geblokkeerd, etc...
klik op die regel en klik op "bestand downloaden" in het scrollmenu...
Dat is alles! De rest volgt vanzelf... -
Nov 20, 2009 om 17:45Verwijderen van web- geschiedenis@rdejong
Je kunt de browsegeschiedenis van Internet Explorer automatisch laten verwijderen bij het afsluiten.
Ga hiervoor in IE naar "Extra" en "Internetopties" en zet een vinkje in het vakje vóór de tekst "Browsergeschiedenis verwijderen bij afsluiten" en klik op "OK" en "Toepassen".
Je kunt het opslaan van de browsegeschiedenis tevens beperken door in het hiervoor genoemde venster in het veld "Browsegeschiedenis" voor "Instellingen" te kiezen. Vervolgens kies je in het dan geopende venster voor bijv. 50MB achter "Te gebruiken schijfruimte".
Tevens kun je in het vak "Geschiedenis" onderaan het aantal dagen instellen dat de internetpagina's moeten worden bewaard. Bijv. 2...
Sluit ten slotte steeds af door op "OK" en/of "Toepassen" te klikken!
Ga je gebruik maken van "CCleaner", zoals edrick3 voorstelde, dan kun je desgewenst de computer ook nog eens door dit programma ook automatisch laten schoonmaken bij het opstarten.
Kies na het openen van het programma "CCleaner" achtereenvolgens "Opties" en "Instellingen" en zet een vinkje bij "Computer automatisch schoonmaken tijdens het opstarten".
Doe zonder kennis van zaken vooral verder niets aan alle andere instellingen van dit programma ! Anders wordt er mogelijk meer verwijderd dan je lief is............. -
Nov 20, 2009 om 17:01Geluid Acer notebook werkt niet meer ?@olleke23
Nog ff een "nabrander"......
Meer over het "Virut virus" vindt je o.m. hier:
http://www.spywareremove.com/removeVirusVirutr.html
....maar na de herinstallatie heb je die info niet meer nodig denk ik.
Deze mss wél:
http://www.security.nl/artikel/27180/Polymorfisch_Virut_virus_omzeilt_Windows_firewall.html
Dat gaat nl. hoe je er aan komt en wat het virus doet.
Vraagje:
Welke virusscanner/firewall gebruik je eigenlijk? -
Nov 20, 2009 om 16:45Geluid Acer notebook werkt niet meer ?@olleke23
Ga eens naar deze link olleke:
ftp://ftp.support.acer-euro.com/notebook/empowering_technology/NB%20ET2%20user's%20guide/Acer%20eRecovery%20Management%20Dutch.pdf.
Hier zie je hoe je via het Acer-eRecovery-Management de zaak weer kan herstellen.
.....en als je het indertijd goed hebt gedaan, toen je de laptop voor het eerst opstartte, heb je ook een "image van de fabrieksinstellingen" op CD gezet.
Althans, dat werd je op dat moment wél gevraagd.
Heb je zo'n "herstel-CD" dan is het enige wat je hebt te doen deze CD in de laptop te stoppen en de laptop op te starten. De rest volgt vanzelf!
Succes! ;-)