Antwoorden gegeven door: edwino
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 15, 2008 om 20:44Orange ADSL en telefonie
Goed advies of niet. Heeft bij mij geholpen. Ik ben inmiddels officieel van mijn abonnement af en heb m'n geld terug.
-
Mar 10, 2008 om 20:59Orange ADSL en telefonie
Hallo Jenneke,
Heb vergelijkbare problemen gehad met Orange bij een overstap naar ADSL Extra met Telefonie. Omzetting mislukte en sindsdien had ik helemaal geen internet meer. De helpdesk van Orange is meer een niet-Helpdesk. Sturen je van het kastje naar de muur en lijken weinig gemotiveerd/capabel om hun klanten te helpen.
Mijn advies: abonnement opzeggen, abonnementsgeld terug laten storten door de bank en ADSL met Telefonie van een andere provider nemen.
-
Mar 10, 2008 om 20:40adsl-telefonie van Orange
Hallo Peter,
Niet aan beginnen!!! Ik heb jarenlang naar volle tevredenheid een ADSL Lite abonnement van Wanadoo/Orange gehad. De ellende begon toen ik overstapte naar ADSL Extra van Orange. De omzetting mislukte en de ADSL Lite werkte niet meer. Na vele 10tallen telefoontjes naar de Helpdesk, waar ik van het kastje naar de muur gestuurd werd, is dan uiteindelijk mijn lijn opgezegd en ben ik nu aangesloten bij Alice. Nu is de lijn bij Orange opgezegd, heb ik al maanden geen internet van Orange, maar men slaagt er nog steeds niet in het abonnement ook te stoppen (ondanks telefonische toezeggingen). Er zijn inmiddels vele zgn cases aangemaakt en telkens zou ik binnen enkele dagen teruggebeld worden. In de praktijk gebeurt dit echter nooit. Kortom, 1 grote teleurstelling. Waardeloos bedrijf, heeft lak aan zijn klanten.
Edwin