Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: eendracht_1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 28, 2015 om 14:20rdw aangifte terug.@valerius-2: In zo'n geval kun je wellicht beter vragen of ze de bankpas (tijdelijk) willen blokkeren. Kun je 'm daarna weer de-blokkeren. Heb ik ook een keer gehad toen mijn bankpas door een automaat was ingeslikt. Meteen laten blokkeren, en na het weekeinde de pas bij het bankfiliaal opgehaald. Toen weer laten deblokkeren. Dit was overigens in het buitenland, met een NL bankpas.
-
Oct 5, 2011 om 16:49prijspakkerBij de laatste KASSA prijspakker staat:
Ook een opvallende prijsverhoging gezien? Mail uw prijspakker naar kassa(at)vara.nl! -
Oct 1, 2011 om 14:18card voor olympus c4040zoomOp Marktplaats staan er een paar voor EUR 10-20 (16-64 MB).
-
Sep 6, 2011 om 00:39videobanden digitaliserenWellicht is de aanbieding op OneDayOnly.nl interessant? Klik dan op 'Van video naar digitaal met de Video2GO'.
-
Sep 5, 2011 om 18:47wat moet ik hiermee?Vaak zit er dan nog een bijlage bij - alwaar bijvoorbeeld een trojan/virus in zit. In deze bijlage zou dan een toelichting staan over de bestelling. Die bijlage dus niet openen!!
-
Sep 5, 2011 om 11:56dinerbonCheck Consuwijzer:
Geldigheidsduur van een cadeaubon
Staat er op de cadeaubon geen datum? Dan is de bon voor altijd geldig. Staat er alleen een uitgiftedatum op de cadeaubon? Dan is de bon vijf jaar geldig.
En waarom niet even vantevoren gevraagd aan het restaurant, als je kon vermoeden dat-ie eigenlijk niet meer geldig was? -
Sep 5, 2011 om 11:10Spaar rente[quote=eva369 schreef op maandag 5 sep 2011, 11:03]Dus zolang je geen grote hoeveelheid geld hebt, is het net zo veilig als een Nederlandse bank (alleen tot een lager bedrag)
Wellicht net zo veilig, maar wel meer gedoe om je geld in het buitenland te claimen.
De garantie is overigens GBP 85.000. -
Sep 5, 2011 om 10:59kpn veiligheidspakketIk neem aan dat de handleidingen al zijn geprobeerd. En KPN wil/kan geen monteur sturen (tegen betaling)?
Dan wellicht een handige kennis vragen, of naar een winkel gaan zoals bijvoorbeeld MyCom waar ze (tegen betaling) kunnen helpen.
Of kijken of het hier lukt, maar dan is de vraag: welke (fout)meldingen komen allemaal voorbij? -
Sep 5, 2011 om 09:37Spijt na aanmelden Internet&BellenBij KPN kun je annuleren:
Internet, Bellen, Televisie: Bestelling annuleren
Antwoord
U kunt uw bestelling annuleren door contact op te nemen met de Klantenservice via telefoonnummer 0900-0244 ( € 0,10 per minuut*). Onze medewerkers zijn dagelijks bereikbaar van 08.00 tot 22.00 uur.
Opmerkingen:
Annuleringstermijn is 7 werkdagen
U ontvangt een bevestiging van de annulering
Indien u het installatiepakket nog niet in huis heeft adviseren wij dit pakket te weigeren als het bij u wordt aangeboden
*Plus eventueel de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon. De kosten kunt u vinden op de website van uw mobiele aanbieder.
Als je niet bij KPN zelf hebt besteld, gelden de voorwaarden van de aanbieder/provider/tussenpersoon.
De vraag is derhalve: Bij wie heb je je voor welke aanbieding aangemeld? -
Sep 4, 2011 om 20:45Verkort kiezen telefoonbeantwoorderEr staan veel KPN apparatuur handleidingen op internet, maar 'Vancouver'??
Wellicht lijkt het apparaat op één van de andere KPN apparaten:
KPN
gebruikershandleiding.com