Antwoorden gegeven door: egni
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 10, 2004 om 20:03Telefoon hacker 2
Bij mij betreft het idd ook om een beltegoed kaart dus ik ben ook niet van plan om op te waarderen (voorheen deed ik dat wel eens telefonisch via de postbank maar dat zal ik al zeker niet meer doen ivm bepaalde codes ed)
Heb tevens reeds contact gezocht met mijn provider als reactie kreeg ik we zullen het uitzoeken en we laten u zo snel mogelijk iets weten, uhu! jaja....indien er iets bekend is laat ik dit wel weten blijkt nl dat er meerder dit soortgelijke probleem hebben.
-
Nov 10, 2004 om 19:58Telefoon Hacker????Echter gaat het hier om een beltegoed kaart dat is nou zojuist het rare er aan.
-
Oct 25, 2004 om 22:44PostorderbedrijfNee bij de levering zat alleen de pakbon tot op heden nog niets van dit bedrijf vernomen.
-
Jul 13, 2004 om 21:37uitzendburo
Volgens mij moet dit niet kunnen betreft je salaris uitbetaling ik verwijs je naar de site van www.szw.nl hier kun je ten eerste je minimumloon op vinden naar gelang je leeftijd en er je kunt hier ook veel gestelde vragen lezen misschien dat je antwoord hier bij staat betreft de uitgestelde betaling(en) veel succes!
-
Jun 1, 2004 om 17:57Vordering wisselgeld
Zij zullen echter die dag een kasverschil gehad moeten hebben, dit zal accoord getekend moeten worden de bedrijfsleider en dit moeten zij melden aan het hoofdkantoor.
Eigenlijk had je per direct moeten vragen voor kascontrole, en inderdaad klanten kunnen ook fouten maken maar winkeliers ook.
Zij hebben bij de Hema een computersysteem waar ze een beginsaldo en een eindsaldo hebben en moet exact aan de hand van de verkochte artikelen kloppen. dus bijna zeker hebben zij €15,- verschil gehad.
-
Apr 16, 2004 om 12:18Faillisment deel 2Neen, Inderdaad de vestiging waar ik mijn bank gekocht heb is niet overgenomen dus natuurlijk harstikke balen maar kan ik nog wel garantie krijgen dan?
-
Apr 16, 2004 om 12:18Faillisment deel 2.
-
Apr 16, 2004 om 12:18kat in de zak?Stuur het bedrijf een aangetekend brief met de klacht. Tevens kun je het best eerst even de voorwaarden doorlezenop de site van het bedrijf hier zal waarschijnlijk meer in staan over hoe te handelen bij klachten.
-
Apr 16, 2004 om 12:18PostorderbedrijfDat heb ik gedaan; ze hebben nl 3 pakketjes geleverd met verschillende artikelen en op 2 van die afleverbonnen staan 2 exacte artikelen waarvan 1 op de bon door het bedrijf doorgestreept is, dus zodoende heb ik contact met het bedrijf hierover gehad dat ik het desbetreffende artikel maar 1x heb gehad. en zij deelde mij mede dat het op de factuur maar 1s bereknd wordt en deze zou zsm verstuurd worden, nu hoop ik niet dat ze het dan als nog 2x berekenen. wat kan ik doen als dit uiteindelijk wel het geval is?
-
Apr 16, 2004 om 12:17FaillissementKan ik dat dan gewoon bij een willekeurig bedrijf gaan vragen zullen ze mij dan deze informatie kunnen verstrekken???