Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: elfonfir
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 20, 2011 om 15:52Problemen Nuon en Lianderze reageren tenminste nog...
-
Aug 10, 2011 om 14:21Problemen Nuon en LianderDie kosten moeten alleen betaald worden als de meter niet defect blijkt te zijn. Wanneer de meter wel defect is is de ijking kostenloos. Hou dit in de gaten. Er hoeft dus niet altijd betaald te worden. Dat zeggen ze er dan weer niet bij :P
-
May 12, 2011 om 14:57Problemen Nuon en LianderBekend probleem inderdaad. Slimme meters blijken wel vaker "niet zo slim".
Ik kan jullie als tip meegeven je bij problemen aan de meter niet eens bij Nuon te melden. Beheer van de meter en het verhelpen van storingen ligt namelijk niet bij hen maar bij de netbeheerder.
Nuon (of Oxxio, NEM etc etc.) levert/verkoopt stroom en gas en de netbeheerder regelt dat het aankomt en gemeten wordt. Omdat Nuon voor Liander factureert maar het wel weer aan Liander afdraagt worden zij ook vaak erop aangekeken als er iets fout gaat.
Kort door de bocht: Problemen met de meter? Melden bij netbeheer.
Geschatte standen op de jaarafrekening? Melden bij Nuon