Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: eline90
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 7, 2011 om 14:40T-mobile contract verlengenIk heb inmiddels contact gehad met de klantenservice van t-mobile en we zijn samen tot een goede oplossing gekomen!
-
Jan 29, 2011 om 12:28T-mobile contract verlengenDan heb je niet gelezen waar het probleem om gaat. Nogmaals ik heb een mail waarin staat dat mijn nieuwe abonnement per direct geactiveerd wordt. Dus zover voor dat het voor mij vanzelfsprekend is dat ik nog gebruik maakte van mijn oude bundel.
=stacey schreef op zaterdag 29 jan 2011, 12:25: -- Dit is voor de medewerkers van t-mobile waarschijnlijk vanzelfsprekend maar voor mij niet --
Het lijkt mij anders Wel vanzelfsprekend dat Jij zelf weet dat je Zelf destijds een contract voor 24 maanden afgesloten had en dat je daar dus dan ook die 24 maanden aan vast zit........ -
Jan 29, 2011 om 12:20T-mobile contract verlengenBedankt voor de reactie. Het klopt inderdaad dat mijn nieuwe abonnement pas van start gaat als mijn oude is afgelopen (6 maart 2011). Het probleem is alleen dat ik hier niet van op de hoogte was omdat er dus in de ontvangstbevestiging stond dat de aansluiting per direct geactiveerd zou worden. Na telefonische navraag bleek het dus wel zo te zijn en was dat zeer vanzelfsprekend volgens de medewerker omdat ik een contract van 24 maanden had/heb. Dit is voor de medewerkers van t-mobile waarschijnlijk vanzelfsprekend maar voor mij niet anders had ik ook niet zoveel op internet gezeten. Ik heb ze inmiddels nogmaals een klacht ingestuurd maar ga er niet vanuit dat er iets aan gedaan word. De service van t-mobile is echt erg slecht.
-
Jan 29, 2011 om 10:07afschrijvingsprocedure bij de ING bankLeuk dat je zelf ook niet leest wat ik geschreven heb. Een automatisch incasso word inderdaad binnen 2 werkdagen terug geboekt. Waar ik het over heb is als het blijkt dat de afschrijving onterecht en het geld dan terug gestort moet worden. Dus misschien moet je de volgende keer zelf iets beter lezen ;)
=quantas schreef op vrijdag 28 jan 2011, 22:49: Leuk mensen die reageren en bijgod niet weten wat ze roepen.
Automatische incasso behalve de eenmalige kan je gewoon zelf terugboeken en al helemaal bij een zakelijke rekening waar het hier ook omgaat.
Dit duurt voor het bijgeschreven is 2 werkdagen dus verkondig aub geen onzin dat dat lang duurt, ja als je zelf niks doet zal het idd lang duren ja want niemand kan ruiken dat het verkeerd is.
=eline90 schreef op vrijdag 28 jan 2011, 21:17: Heeft u wel gekeken bij de automatische incasso opdrachten via internetbankieren? Als de afschrijving daar niet tussen staat en u heeft niemand gemachtigd het bedrag af te schrijven zal het vast wel weer terug komen. ING kennende mag dat nog wel even duren!
Succes ermee! -
Jan 28, 2011 om 21:17afschrijvingsprocedure bij de ING bankHeeft u wel gekeken bij de automatische incasso opdrachten via internetbankieren? Als de afschrijving daar niet tussen staat en u heeft niemand gemachtigd het bedrag af te schrijven zal het vast wel weer terug komen. ING kennende mag dat nog wel even duren!
Succes ermee! -
Jan 28, 2011 om 15:15afschrijvingsprocedure bij de ING bankAls het een automatisch incasso betreft zou je deze toch zelf terug moeten kunnen boeken.