Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ellendeling
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 16, 2011 om 20:35Hotmail geblokkeerd, geen antwoord!Tijd om dit oude onderwerp maar weer aan te wakkeren.
Mij is namelijk het zelfde onderkomen en ik word gillend gek van de zogenaamde ''validatie'' service die Windows mij aanbiedt.
Ik heb mijn persoon op elke mogelijk wijze weten te bewijzen; heb nota bene zelf een familie lid een mailtje laten sturen en dit gemeld aan Windows als extra bewijsstuk. Er word gewoon niet goed naar gekeken en ik had het idee dat ze me naar mijn tweede inzending gewoon automatische berichtjes begonnen te sturen.
Het mag niet baten en ik ben inmiddels al een week of twee de dupe en heb al behoorlijk wat belangrijk mailtjes niet kunnen beantwoorden en ben dus behoorlijk over de rooie.
Een nieuw account aanmaken is gewoon géén optie voor mij.
Er is verder ook geen optie om bijvoorbeeld te telefoneren over dit probleem; het had op deze manier al lang opgelost kunnen zijn.
Ik vind het een grap dat zo'n groot bedrijf als Windows zo'n onpersoonlijke en zeer matige klantenservice in dienst heeft.
Er moet toch wel IETS zijn wat ik buiten het internet om kan doen? Ik ben zelfs bereid om naar het kantoor op Schiphol te komen en mezelf te legitimeren, zolang ik me account maar terug krijg.