Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: elmecky
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 28, 2013 om 17:09Vodafone Data spookverbruik en torenhoge rekening@ zoekster:
Tsja, ik vrees van wel, maar dan gaat Vodafone zich dit keer toch in eigen buik bijten, want ik vond het onsportief eerst publiekelijk te klagen en dan pas naar Vodafone. Je moet ze natuurlijk wel een "honest fighting chance" geven, al is het vanaf het begin al David tegen Goliath.
Jammer dat ze die kansen keer op keer weer niet grijpen en pas als iets de media dreigt te raken wakker worden. Als Eric een beetje ballen heeft is ie ondertussen al lang mijn formele klacht erbij aan het zoeken, zodat ie straks kan laten zien dat óók zónder "kassa" in het onderwerp, Vodafone héél serieus en ad rem met klachten omgaat. Beetje het idee wekken dat ze klanten graag zien en niet enkel als automatische incasso-rekeninghouders zien.
ik zou zeggen, Vodafone, grijp je kans!
:-p
(doen ze dat niet, is cc-tje al lang naar de Arag als schademelding. Betaal daar al jaren de volle mep voor hun meest complete dienstverlening, is een mooie kans om hún servicekracht te laten zien. En in België doen ze daar gelukkig nog behoorlijk goed hun best voor ;-) -
Mar 28, 2013 om 17:03Vodafone Data spookverbruik en torenhoge rekeningP.s.,
Zoals gezegd is die data helemaal niet zo privacy-gevoelig en kan de juiste techneut overal aan.
Maar zónder aan die data te komen zou men alvast eens kunnen aangeven vanuit welke app de data-transmissie geïnitieerd is, zodat we eens kunnen gaan kijken wáár de zwakke schakel in het geheel zit?
Lijkt me uitgelezen kans voor Vodafone om aan te tonen dat het probleem niet bij jullie zit maar in een foutje in die en die app! Of wordt het risico dan te hoog dat één of ander vijftienjarige wizzkid te snel de vinger op de pijnlijke plek weet te leggen?
Dáár kun je nog eens mainstream de media mee halen als je erg technisch bent: Uitzoeken waar het fout gaat en aantonen wat een club als Vodafone niet lukt!
Ík heb er een grote doos bonbons voor over voor degene die dát inzichtelijk kan maken! Beloofd! -
Mar 28, 2013 om 16:56Vodafone Data spookverbruik en torenhoge rekeningBeste Eric van de Vodafone 24/7 Web Crew,
Bedankt voor je sympathieke reactie hier op het forum. Echter, mijn klacht ís éérst naar het door jou opgegeven email-adres gestuurd, mét identificeerbare informatie gespecificeerd.
Het typeert de firma om éérst publiekelijk op het forum niet-specifiek en niet-inhoudelijk te reageren (imago-schade beperken?) terwijl rechtstreeks er nog geen ontvangstbevestiging vanaf kan. Maakt het bij Vodafone echt zoveel uit of ik "Kassa" in het onderwerpveld vermeld?
Overigens, nogmaals, ik heb intern bij vodafone mensen aan de lijn gehad die kunnen zien dat er toen en toen x aantal foto's geupload zijn via Google+, maar vervolgens niet snappen waar dat dataverbruik vandaan komt. Inzake het exorbitant hoge dataverbruik komt men niet verder dan "toen en toen is volgens óns systeem zóveel en zóveel verbruikt en ons systeem maakt nooit fouten".
Dus nogmaals bedankt voor je beleefde standaard-response op het publiekelijk forum. Als je toch 24/7 bezig bent, zou je meteen even inhoudelijk op de rechtstreekse klacht willen reageren? Een ontvangstbevestiging met termijn waarbinnen je inhoudelijk reageert zou al een begin zijn ;-)
Vriendelijk groetend,
Frank