Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: elmervantol
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 15, 2010 om 14:28HI (KPN) hoge telefoonrekening door internetHoi Stacey,
Nee, het abonnement kan je per maand uit en aanzetten en het contract is sowieso afgelopen eind november. Maar dank je voor het meedenken.
groeten,
Elmer -
Nov 15, 2010 om 09:19HI (KPN) hoge telefoonrekening door internet@Stacey: Mijn mobiel maakte steeds verbinding met internet, zonder dat ik daadwerkelijk op internet zat. En een HI-medewerker adviseerde daarom een internetabonnement te nemen. Een nieuwe mobiel kopen voor een maand zou duurder geweest zijn dan de €9,95 die ik nu moest betalen.
Wat ik absurd vind is dat je voor onbeperkt internet €9,95 betaalt (en bij nieuwe abonnementen zelfs €2,95), maar dat ik nu voor 200 MB bijna €700,- moet betalen. Dat is toch een te groot verschil?
Daarbij werden we geadviseerd een internetabonnement te nemen om nog een hoge rekening te voorkomen en nu wordt dat juist tegen ons gebruikt door Hi.