Antwoorden gegeven door: elskeevers@gmail.com
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 7, 2021 om 18:50Social Deal wil geen geld retour storten, dit terwijl ik gebruik maakte van mijn herroepingsrecht. Dit kan toch niet?
Ik wil ook even reageren op de bovenstaande mail. Al jaren maak ik gebruik van de aanbiedingen van
Social Deal. Als er om een of andere reden een probleem voordoet dan wordt dat altijd volledig opgelost.
Maar...........vorig jaar heb ik twee vouchers gekocht voor een aanbieding in Maastricht incl. ontbijt. diner en Wellness bezoek.
Ik heb de datum ivm de corona al twee keer moeten veranderen. En begin mei 2021 is de laatste datum dat dit nog kan.
Ik heb zo ver als mogelijk bij die datum gereserveerd maar nu zijn nog steeds de corona regels van kracht.
Omdat ook het Wellness gedeelte gesloten blijft heb ik een mail naar SD gestuurd en de situatie voorgelegd.
Als antwoord kreeg ik te lezen dat ik kon annuleren tot 14 dagen na aankoop. Aangezien het al ruim een half jaar geleden is dat ik de vouchers heb bekocht zou ik dus geen geld terug krijgen.
Hierop het ik gereageerd met, dat ik vanwege de coronaregels (o.a. de gesloten Wellness) mijn reservering wil annuleren en mijn geld terug wil hebben.
Daarop heb ik nog geen reactie mogen ontvangen.
Maar in de antwoorden hieronder lees ik dat ze dat wel verplicht zijn. Ik hoop dat ze dat ook gaan doen en dit naar tevredenheid oplossen voor mij.