Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: enexiswebcare
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 8, 2016 om 14:36Enexis
Geachte Aswin,
U vraagt om advies rondom de afwijzing die u ouders van ons hebben ontvangen. Om de situatie inhoudelijk te beoordelen en u meer uitleg hierover te geven ontvang ik graag aanvullende gegevens. De gegevens die ik nodig heb heb ik voor u op een rij gezet.
* Postcode en huisnummer waar het om gaat
* Tenaamstelling van u en uw ouders
* Uw telefoonnummer
Uw reactie mag u sturen naar webcare@enexis.nl onder vermelding van het dossiernummer 8008707005. Zodra ik uw reactie heb ontvangen neem ik telefonisch contact met u op om de klacht te bespreken.
Stephanie
Webcare Enexis -
Jan 4, 2016 om 08:06EnexisGeachte mevrouw,
U hebt een vraag over de elektriciteitsmeter en de afrekening. Om hier een inhoudelijke reactie op te kunnen geven verzoek ik u om uw adres- en contactgegevens aan ons door te geven. Dit kan via het Kassaforum of door een reactie te sturen naar klachten@enexis.nl.
Dave
Webcare Enexis -
Oct 28, 2015 om 08:29onbekende hoge energiekosten Essent/Enexis[quote=sandra2204 schreef op maandag 26 okt 2015, 13:28]Beste jeroendh,
zou je mij kunnen laten weten hoe dit verhaal nog afgelopen is?
Ik zit op dit moment namelijk met precies hetzelfde probleem.
Bvd.
Gr's
Geachte Sandra2204
U geeft aan dat u last hebt van een soort gelijk probleem. Ik kijk graag uw situatie na.
Hiervoor heb ik wel uw gegevens nodig. Daarom verzoek ik u om een omschrijving van uw klacht, uw adresgegevens, telefoonnummer en e-mailadres aan mij door te geven. Bij voorkeur ontvang ik uw reactie per e-mail op het e-mailadres webcare@enexis.nl. Zodra ik uw gegevens heb ontvangen neem ik contact met u op.
Stephanie
Enexis Webcare -
Oct 16, 2014 om 15:18Misstand Monopoliepositie EnexisVandaag heb ik uw klacht inhoudelijk met u doorgenomen en naar tevredenheid afgehandeld.
Stephanie
Webcare Enexis -
Oct 13, 2014 om 14:32Misstand Monopoliepositie EnexisGeachte heer Dillen de Niet,
U geeft dat u het niet eens bent met onze werkwijze rondom de verwijdering van aansluitingen. Graag kom ik hierover met u in contact.
Ik verzoek u om uw adresgegevens naar mij toe te sturen. Daarnaast ontvang ik ook graag uw contactgegevens. Op deze manier heb ik de mogelijkheid om de situatie voor u te controleren en dit met u te bespreken. U mag uw gegevens via e-mail sturen naar webcare@enexis.nl. Zodra ik uw gegevens heb ontvangen neem ik uw klacht verder in behandeling.
Met vriendelijke groet,
Stephanie
Webcare Enexis -
Jun 6, 2013 om 09:11Enexis noteert verkeerde meterstandGeachte Erikange,
Uw e-mail en uw melding via www.klacht.nl heb ik ontvangen. Ik neem hierover contact met u op via e-mail.
Met vriendelijke groet,
Stephanie
Webcare Enexis -
May 24, 2013 om 08:38Enexis noteert verkeerde meterstandGeachte Erikange,
U geeft aan dat wij uw meterstand onjuist hebben opgenomen. Graag kom ik hierover met u in contact.
Ik verzoek u om uw adresgegevens in combinatie met uw tenaamstelling naar mij toe te sturen. Daarnaast ontvang ik ook graag uw contactgegevens. Op deze manier heb ik de mogelijkheid om de situatie voor u te controleren en dit met u te bespreken. U mag uw gegevens via e-mail sturen naar webcare@enexis.nl. Zodra ik uw gegevens heb ontvangen neem ik uw klacht verder in behandeling.
Met vriendelijke groet,
Stephanie
Webcare Enexis -
Apr 6, 2012 om 16:31enexisGeachte mevrouw Yeshaya,
In uw bericht geeft u aan dat u afgesloten bent en dat het niet lukt om weer aangesloten te worden. Ik kijk graag voor u na wat ik hierin kan betekenen.
Hiervoor heb ik wel persoonlijke gegevens van u nodig. Ik vraag u daarom een e-mail te sturen naar webcare@enexis.nl, met daar in uw telefoonnummer en adresgegevens. Ik of mijn collega zal dan op korte termijn contact met u opnemen.
Ik zie u gegevens graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Gerard
Enexis Webcare -
Apr 5, 2012 om 11:33onbekende hoge energiekosten Essent/EnexisGeachte jeroendh,
In uw bericht geeft u aan dat op uw jaarafrekening een bedrag in rekening is gebracht voor een meter van 3x35 Amp. Hiervan bent u niet op de hoogte gesteld. Ik kijk graag voor u na wat ik hierin kan betekenen.
Hiervoor heb ik wel persoonlijke gegevens van u nodig. Ik vraag u daarom een e-mail te sturen naar webcare@enexis.nl, met daar in uw telefoonnummer en adresgegevens. Ik of mijn collega zal dan op korte termijn contact met u opnemen.
Ik zie u gegevens graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Sarena
Enexis Webcare -
Feb 15, 2012 om 08:35kapotte electrameterBeste cajjansen,
Uit uw bericht begrijp ik dat u uw meter hebt laten ijken en dat Enexis u de schuld geeft van de uitgekomen afwijking. Graag wil ik uw situatie uitzoeken.
Hiervoor heb ik wel persoonlijke gegevens van uw nodig. Ik vraag u daarom een e-mail te sturen naar webcare@enexis.nl, met daar in uw telefoonnummer en eventuele aanvullende adresgegevens. Ik of mijn collega zal dan op korte termijn telefonisch contact met u opnemen.
Ik zie u gegevens graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Sarena
Enexis Webcare