Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ericardo
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 11, 2013 om 18:37Webshops & webwinkels die bestelling niet leveren.Beste Keyzersoza, Wij hebben hier ook van geleerd. Voortaan eerst op het internet kijken wat er over een internet bedrijf geschreven staat. Hadden we dat maar eerst gedaan. Nu hebben we al een schilderij besteld en na een week nog steeds geen bevestiging. Bank gebeld om het geld terug te laten storten. Dat gaat niet zomaar, maar ze gaan het bedrijf Mollie Payments vragen om terugstorting van het bedrag. Als ze dat niet doen,mag de bank de adres gegevens vrijgeven. Aangifte bij politie kan ook. Maar liever willen we natuurlijk nog direct contact opnemen met olieverfschilderij.net. Wie heeft nog voor ons het mobiele nummer van deze firma? Graag zenden aan : Bloemetje1970@gmail.com .
Of anders nog het mailadres waarop men te bereiken is?
We hopen dat we daar nog verder mee komen, alvast iedereen bedankt voor de hulp.
Groetjes van twee naïeve persoontjes....