Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: eriepiepjuh
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 6, 2012 om 18:20PrijsverschilIk denk dat het komt omdat alle producten (ofja meeste) uit Duitsland komen, en er dus niet ver gereden hoeft te worden. In tegenstelling tot Nederland, moet er eerst naar dit distributiecentrum worden gereden voordat het de winkels in kan...
-
May 6, 2012 om 18:02T-Mobile doet aan contractbreuk?Dankjewel allemaal voor de antwoorden, ben stukje wijzer maar ga toch nog wachten op het antwoord van T-Mobile wat ik ook hier zal plaatsen:)
Nog een fijne zondag! :D -
May 6, 2012 om 17:27T-Mobile doet aan contractbreuk?[quote=stacey schreef op zondag 6 mei 2012, 17:21]Uitleg die ik vond:
-- T-Mobile is verplicht de btw apart te vermelden op de factuur.
De belstatus bij Flex abonnementen weergegeven wordt in euro's zonder BTW. Je koopt dan voor 20 euro 16,81 aan beltegoed. 'Tikken' kosten bij Flex20 20 cent per minuut. Maar ook die worden zonder BTW afgetrokken van je belstatus.
Voorbeeld: je belt 10 minuten, wat dus 2 euro inclusief BTW kost. Maar op je belstatus (en later je factuur) komen dan 1,68 aan kosten, wat het bedrag ex BTW is--Forum
Hmz, ja van mij mogen ze het apart vermelden, als het maar binnen het bedrag blijft wat op mijn contract staat...nu gaan ze er met ongeveer 2 euro overheen? -
May 6, 2012 om 17:14T-Mobile doet aan contractbreuk?[quote=bouke1966 schreef op zondag 6 mei 2012, 17:13]je moet bij studentmobiel zijn, daar heb je je contract afgesloten.
Zei hebben mij doorverwezen naar T-Mobile, het contract is bij hun afgesloten en daar stopt het bij. -
May 6, 2012 om 17:13T-Mobile doet aan contractbreuk?Er staat in mijn contract dat ik 17,47 + 3,75 betaal per maand, 3 maanden lang. INCLUSIEF BTW
Op mijn factuur staat dat ik 19,56 + 3,72 BTW betaal? Dat is dus meer dan in mijn contract staat, toch?