Antwoorden gegeven door: eriklion
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 21, 2006 om 13:56Ervaring met VOIP van Tiscali ADSL met telefonie.
Hoi,
Ik heb sinds een aantal weken bellen via internet van Tiscali en helemaal geen problemen gehad.
Hoewel, als je iemand belt en die is ingesprek lijkt het of die afgesloten is maar dat moet met de nieuwe software die ze aan het testen zijn nu zijn opgelost.
Anders probleem is dat je automatisch wisselgesprek hebt en dat niet kunt uitzetten of dat nog wordt opgelost heb ik net aan de helpdesk gevraagd.
Maar geen echte problemen dus en de kwaliteit is heel goed. Ook al omdat het bellen altijd voor de snelheid van het internet gaat. Dus als je belt kan je internet langzamer worden, niet dat ik dat heb gemerkt.
Veel succes
-
Jan 20, 2006 om 13:35update naar ADSL2
Ssoeppie,
Dat had ik ook nog net toen ik de laatste maand bij HetNet zat, nu gelukkig niet meer :-)
Het modem kan die snelheid niet aan en dus is de enige oplossing je modem vervangen. Dus ga vooral niet allerlei dingen doen die de overbelaste helpdesk van HetNet je adviseert, die snappen er echt niets van.
Beste advies is gewoon overstappen met je abo naar een ander krijg je weer een gratis modem.
Succes!
-
Dec 14, 2005 om 11:03Bellen met 0871-90xxxx nummer
Dank je!
Kreeg net een mailtje van Fixs dat ze de klant hebben aangeschreven, ben benieuwd of het inderdaad wordt gewijzigd?
Maar laat iedereen gewaarschuwd zijn!
Groet,
Erik