Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: erwindehaas
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 5, 2014 om 13:34slecht bereik HiMijn oude toestel had geen 4G maar 3G is ook nooit goed geweest.
En daar komt nog bij dat Hi zelf aangeeft dat de dekking niet voldoende is.
En wat betreft die vergunningen heb ik Hi nooit over gehoord in alle communicatie via Twitter.
En buiten is het bereik ook maar 2 of 3 streepjes 4G
En dat testen is na mij mening niet nodig als Hi zelf aangeeft dat de dekking niet voldoende is.
En daar komt bij dat ik geen toestel heb waar een mini sim in past.
En als ik vraag om een leen toestel in een Hi winkel is dat ook niet de bedoeling.
En de vraag of andere ook dit probleem hebben leek me heel duidelijk in de uitzending.
Het lijkt me echt een vorm van niet serieus genomen worden en uitstellen uitstellen.
En ookal zouden de providers problemen hebben met vergunningen.
Kunnen de providers dit echt wel opgelost krijgen door gewoon elkaars masten te gebruiken.
Zeker om wildgroei van masten te verkomen.
Ik als GSM gebruiker zou de laatste zijn die heel de gemeente vol masten wil zien.
Misschien dat hier ook maar eens een wet over zou moeten komen (al vind ik dat die er ook al genoeg zijn)
Erwin de Haas
=pieterwolters schreef op woensdag 5 mrt 2014, 12:54: Ik vind de vragen van KPN niet zo stom eigenlijk. Door met meerder toestellen te testen kan je meteen wat zaken uitsluiten.
Ging het met je vorige toestel wel goed?
Het kan ook nog zijn dat er geen bouwvergunning voor betere dekking is verleend door de gemeente. Dat komt vaker voor dan je denkt (meestal na bezwaren van buurtbewoners).
Verder kan het ook nog aan de constructie van het huis liggen. -
Mar 5, 2014 om 13:33slecht bereik Hi[quote=pieterwolters schreef op woensdag 5 mrt 2014, 12:54]Ik vind de vragen van KPN niet zo stom eigenlijk. Door met meerder toestellen te testen kan je meteen wat zaken uitsluiten.
Ging het met je vorige toestel wel goed?
Het kan ook nog zijn dat er geen bouwvergunning voor betere dekking is verleend door de gemeente. Dat komt vaker voor dan je denkt (meestal na bezwaren van buurtbewoners).
Verder kan het ook nog aan de constructie van het huis liggen. -
Nov 28, 2010 om 21:00Monoply van Ziggo[quote=birdies schreef op zondag 28 nov 2010, 11:39]......Ik ben net ook het zelfde onderwerp geplaatst.......
Waarom een nieuw topic als er al eentje loopt.
In de hoop dat er betere reactie's op komen dan op deze.
Er worden reactie's gezet waar deze meneer of mevrouw niets aan heeft.
--
Ik zie een reäctie van u:
P.S. Naast schotel, digitenne is tele2 ook nog een optie. Dus ik zie het monopolie niet.
Op de kabel markt zijn er niet zoveel aanbieders.
Ik bedoel Tele 2 en Digitenne gaan niet via de kabel.
En via telefoonlijn is de snelheid lang niet altijd wat er gezegt wordt
Er is we degelijk monopolie op de kabelmarkt.
Maar goed ik ga verders niet meer in discussie over dit.
Deze meneer of mevrouw wil geholpen worden net als ik.
En ik persoonlijk zie in de reactie's geen oplossing.
Het gaat erom dat het abonnement aangepast wordt zonder dat je dat wilt
en ook dat je meer gaat betalen zonder dat je dat wilt.
En je automatisch meer moet betalen omdat je automatisch naar een duurder abonnement gezet wordt i.p.v. een goedkoper abonnement
Ik heb niet gevraagt om sneller internet.
Na lang gedonder heb je alles werkend en tevreden over het product
en gaat er weer een hoop veranderen. omdat hun dat nodig vinden.
Het is toch niet de keuze geweest van de klant.
En als ze meer snelheden enzo willen aanbieden zetten ze er maar meer abonnemanten bij. -
Nov 28, 2010 om 11:35Monoply van ZiggoIk ben net ook het zelfde onderwerp geplaatst.
Ik ben het ook niet eens met wat ze doen.
Maar als ik ook deze reactie's krijg, lijkt het net of ziggo personeel er achter zit.
zoveel reacties waar je niets aan hebt lijkt wel klantenservice werk.
Mijn pakket is goed hoe het nu is. Ik wil gewoon niet meer betalen omdat ziggo zo nodig de snelheden wil verhogen.
Erwin de Haas -
Nov 13, 2010 om 11:37Woonenergie (waardeloze organisatie)[quote=getty schreef op zaterdag 13 nov 2010, 11:26]Als u geen gerichte vraag heeft, kunt u dit beter bij discussies plaatsen.
Ja, eigenlijk wel maar kon mijn bericht niet wijzigen meer.
Is er een mogelijkheid om dit opgelost te krijgen??
Erwin de Haas -
Nov 13, 2010 om 10:03Recente ervaringen met woonenergie (2010)Ik heb net nog een bericht neer gezet over woonenergie.
Erwin de Haas -
Oct 3, 2010 om 08:59efteling en handicapJa, vaak is het zo dat mensen met een rolstoel eerder in een attraktie zitten.
Dit kun je vooral merken als het erg druk is in de normale wachtrij.
Over het algemeen moet je wel eventjes wachten.
Maar duurt meestal niet veel langer dan 15 minuten.
En je als de normale wachttijd 60 minuten is, heeft een rolstoel gebruiker
vooral op drukke dagen wel eens voorhang op de rest.
LET WEL als ze je een tijdje langer laten wachten kun en mag je geen voorhang eisen.
Dit is de praktijk,
Ik ben al meerdere malen met personen met handycap door het park geweest
voor onderzoek voor mijn eigen site: http://www.eftel-site.nl.
Zover ik de reacties zie op u vraag hebben veel mensen nog niet zoveel ervaring met rolstoel gebruikers en Efteling.
LET WEL als ze je een tijdje langer laten wachten kun en mag je geen voorhang eisen. En dat is de reden dat dit op de site www.efteling.nl staat -
Oct 3, 2010 om 08:40Schiijf C gebruikTja,
Het kan meerdere oorzaken hebben.
Ik neem aan als ik dit zo lees dat windows en de programma's op D staan
Dat je de C schijf gebruikt voor films.
Je zou het beste eerst de mappen moeten controleren van het programma waarmee je download. Misschien zitten daar nog restanten van films in.
Als je geen restanten van films terug kan vinden is waarschijnlijk je prullenbak nog vol.
Zo ik je bericht lees neem ik aan dat er nog restanten van films op je schijf staan. Ik denk dat je in die hoek verder moet zoeken