Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: esther1969
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 15, 2007 om 08:53Ramen die lek zijn.Bedankt weer voor de moeite om te antwoorden! De klacht is inmiddels (collectief) naar het bedrijf.
-
Jan 19, 2006 om 11:02Geschillencommissie telecombedrijf
Hoi Brynnar,
Een beetje laat maar... weer erg bedankt voor de moeite.
Groetjes, Kristel
-
Jan 13, 2006 om 14:07Overstappen naar een nieuwe verzekeraarHallo Hanneke, ik heb dat dus ook zitten bedenken dat mijn tussenpersoon fout zat. Ik heb dus rechtreeks contact opgenomen met Fortis. En inderdaad, ik moest alles opgeven van 14 jaar. Ik ben nu dus overgestapt naar Unive die een beetje globaal alles wilde weten van de afgelopen 5 jaar. Ook die man zei dat het helemaal niet mocht. Ik blijf het belachelijk vinden.
-
Jan 12, 2006 om 20:46Tele2En bedankt voor de moeite om er een link bij te zetten. Ik heb er gelijk gebruik van gemaakt.
-
Jan 12, 2006 om 20:45Tele2
Mijn kinderen weten alleen hoe ze hun mobiel aan en uit kunnen zetten dus sim-kaarten verwisselen dat gaat ze boven hun pet. Ik denk gewoon dat het abonnement op onverklaarbare wijze bij de verkeerde telefoon en nummer is gekomen. Ik moet het inderdaad wel even op de mail zetten. Ik heb vorige week telefonisch contact gehad met ze en ze zouden gister terugbellen. Niet gebeurd dus. Bedankt voor uw moeite om te reageren. Met vriendelijke groet, Kristel
-
Jan 12, 2006 om 20:42Tele2Beste mijnheer IJzerbroot. De hele grap is dat ze zelf ook niet begrijpen wat er mis is. Wel geven ze toe dat het hun fout is. Dat moest er anders ook nog eens bijkomen ; )
-
Jan 12, 2006 om 20:40Tele2Beste mijnheer Jonjo, misschien heeft u mijn vraag niet helemaal begrepen maar ik vroeg of ik het betaalde geld beter kon laten storneren. Ik vroeg niet om medelijden of iets dergelijks. Dan zoek ik de site op van bv slachtofferhulp. Ook vind ik het antwoord wat u gaf vervuiling van een onderwerp en ik denk niet dat dat de bedoeling is van een site als kassa. Met vriendelijke groet, Kristel
-
Jan 12, 2006 om 20:37Tele2Hallo Maaike, bedankt hoor voor je hulp. Ik heb even gekeken naar de voorgeschiedenis van deze "heer" Jonjo. En ik geloof niet dat het zijn bedoeling was hatelijk te zijn. Ik denk eerder dat het een beetje dommigheid/onwetenheid is. Maar goed dat weet je als je op een openbare site vragen stelt. Er zitten altijd horken tussen.
-
Jan 12, 2006 om 11:16Tele2Oh? Heb ik die 100.000 gewonnen euro's in de loterij helemaal niet genoemd? Dus die pech valt wel mee. Maar bedankt voor uw medeleven. Ik hoop dat er iemand is die wel een antwoord weet op mijn vraag. Groetjes van Kristel.
-
Jan 3, 2006 om 22:38Full Media ServiceInderdaad Jan-Willem dit is de enige manier om onterechte incasso's aan te pakken want die mensen hebben geen plaat voor hun kop maar een hele dikke bunker. Maar wat jij verteld is toch te gek voor woorden? Ik heb het idee dat je er niet meer van af komt tenzij je gaat verhuizen.