Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: euroclix_forum
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 2, 2011 om 13:45openen mailBeste Freya,
Bedankt voor je bericht.
EuroClix begrijpt dat je dit probleem bij ons neerlegt. Wij willen je adviseren om contact op te nemen met hotmail/microsoft. zij kunnen jou bevestigen dat het probleem veroorzaakt wordt door een update aan hun kant. Voor nadere informatie kun je contact opnemen met ledenservice@euroclix.nl.
Met vriendelijke groet,
EuroClix Ledenservice -
Aug 2, 2011 om 12:58openen mailBest EuroClix-lid,
EuroClix heeft geconstateerd dat het betreffende probleem voortkomt uit een update welke recentelijk op Hotmail is uitgevoerd. Het e-mailprogramma werkt na het doorvoeren van deze update nog niet naar behoren, volgens Microsoft. Dit resulteert in het door jou beschreven probleem.
EuroClix hoopt dat je begrijpt dat dit buiten onze macht valt en we momenteel helaas niets voor je kunnen betekenen. We hopen dat ontwikkelaars Microsoft en Hotmail spoedig met een oplossing komen.
Onze excuses voor het ongemak.
Wellicht ben je in het bezit van een alternatief mailadres en kun je tijdelijk je mailadres bij EuroClix wijzigen. Dit kun je doen via de volgende link: https://www.euroclix.nl/memberservice/emailsettings
Ben je niet in het bezit van een alternatief mailadres, dan zou je deze kunnen aanvragen bij een gratis e-mailprovider zoals Gmail of Yahoo.
EuroClix hoopt je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
TIP: Mocht je verder nog vragen hebben dan kan je jouw antwoorden vinden bij 'Help, ik heb een vraag!' op je persoonlijke ledenpagina. Je komt hier door in te loggen als lid op http://www.euroclix.nl/ (rechtsboven in). Of klik direct hier: http://www.euroclix.nl/faq
Met vriendelijke groet,
EuroClix Ledenservice