Antwoorden gegeven door: eva3756
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 28, 2006 om 10:02Is het mogelijk dat mijn provider mij vergeten is?!Sinds Juni loopt alles wie gewoon over mijn automatische Giro-afschrijving!!! Ik ben nu weer een echt betalende User en was altijd eerlijk tegenover mijn server. Als hun mij schriftelijk verzekeren: "U hebt betaald MevrouwMaakt U geen zorgen!" Ja,dan is het toch goed?! In elke geval heeft zich deze 'ADSL-voor-noppes-verhaal' nu in geen probleem opgelost.
-
Apr 1, 2006 om 19:19Retounieren bij Tele2Mijn excuses Dhr. van Tele2, ik heb net gezoekt en een e-mail 'gevonden'. Daar staat dat ik deze Nokia5020 zelfs gekozen heb. Dan moet het wel 'goed zijn'. Heb ik niet goed opgelet! Dan is het met Nokia en joistik bellen als ik dan nu nog een sim-kaart ontvang hihihi... Chaos wegens dood van huisdier. Dus geen retounieren mogelijk. Voor Kassa: Pardon voor de overlast en compliment voor de goede uitzending en nieuwsbriefen!
-
Apr 1, 2006 om 18:30Is het mogelijk dat mijn provider mij vergeten is?!Bedankt voor al de hulp en ik zal zeker geld opzij legen. Ze hebben ook een automatisch afschrijving. Het is echt niet mijn fout! Goed ik wacht dus af....Claro toch en nog eens Bedankt!
-
Apr 1, 2006 om 17:52Retounieren bij Tele2
Ik heb helemaal niks ontvangen behalve het pakje met een Nokia6020. Geen Sim-kaart en geen codes. Heb vandaag met de telefoniste gepraat en die zegt: U hebt deze toestel wel bestelt. Wij zenden U de sim-kaart nog toe." Zelfs de pin en puk-codes heb ik via telefoon vandaag ontvangen. Ik was in geen winkel. Maar ik zal ook nooit een Nokia of een zwaarte toestel kopen. Deze toestel is zwaart. Die zijn voor oudere mensen te klein en onhandig. Had deze bestelling zo goed wie vergeten toen ik 3 weken later nog niets van Tele2 hoorde. Had wel snel een e-mail:' U Bestelling ontvangen en U zal het abonnement binnen 3 weken kunnen gebruiken' zonder verdere uitleeg over mij bestelling of zo. Mijn excuses voor slechte Nederlands,ben van geboorte duits.
.