Antwoorden gegeven door: evanderlooij
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 21, 2006 om 16:06Boordcomputer (klok) Laguna
Beste Frank,
zoals je hebt kunnen lezen hebben ze me een 10% korting op de komende werkplaatsfacturen geboden. Ik vind dit eigenlijk wel wat weinig, vooral gezien het feit dat de boordcomputer niet de juiste gegevens verstrekt. Je vraagt je af of de tank daarmee werkelijk leeg is??? Ik voel er wel wat voor om de publiciteit te zoeken, maar je zou eigenlijk moeten weten of er er veel meer gedupeerden zijn. Ik heb hier geen ervaring mee, maar hoe zouden we verder kunnen gaan v.w.b. Kassa, m.a.w. hoe krijgen wij dit verhaal bij het programma op de agenda?
Erik
-
Aug 10, 2006 om 09:27Boordcomputer (klok) Laguna
beste Gerrit,
Ik heb mijn dealer de kans gegeven te reageren op mijn voorgenomen actie naar de geschillencommissie te stappen. Die kwam er ook en zij menen dat de hoge kosten te wijten zijn aan achterstallig onderhoud van mijn auto. Dit is verbazingwekkend: deze auto is vanaf de aankoop altijd bij Renault garages in onderhoud geweest, waarvan de afgelopen twee weken bij hun zelf. Los daarvan bieden ze me echter wel 10% korting op de komende werkplaatsfacturen aan. Ik ben nu in dubio of ik dit moet accepteren, of dat ik toch door zal gaan om mijn probleem bij de geschillencommissie onder de aandacht te brengen.
Groeten, Erik
-
Aug 10, 2006 om 09:26Boordcomputer (klok) Laguna
beste sleutelaar,
Ik heb mijn dealer kans gegeven te reageren op mijn voorgenomen actie naar de geschillencommissie te stappen. Die kwam er ook en zij menen dat de hoge kosten te wijten zijn aan achterstallig onderhoud van mijn auto. Dit is verbazingwekkend: deze auto is vanaf de aankoop altijd bij Renault garages in onderhoud geweest, waarvan de afgelopen twee weken bij hun zelf. Los daarvan bieden ze me echter wel 10% korting op de komende werkplaatsfacturen aan. Ik ben nu in dubio of ik dit moet accepteren, of dat ik toch door zal gaan om mijn probleem bij de geschillencommissie onder de aandacht te brengen.
Groeten, Erik
-
Jun 19, 2006 om 13:52Boordcomputer (klok) Laguna
Best e sleutelaar,
Daar Renault Nederland zelf al bij de eigen technische Dienst (ook in Frankrijk) al navraag heeft gedaan omtrent dit probleem denk ik dat ik bij problem car niet veel verder kom.
Uiteindelijk ben ik uitgekomen bij de juridische afdeling van de ANWB. Zij zeggen dat het geen gebrek is, zolang de afwijking binnen bepaalde grenzen valt. De afwijking valt binnen de grens die Renault Nederland aanhoudt en daarmee is hooguit de dealer in gebreke gebleven bij het informeren van deze (mogelijke) afwijking. Daarop heeft men mij geadviseerd de zaak voor te leggen aan de geschillencommissie voertuigen. Dit ben ik dan ook van plan te doen.
Wil je op de hoogte gehouden worden van de uitkomst?
-
Jun 19, 2006 om 13:50Boordcomputer (klok) Laguna
ik heb een eerder advies opgevolgd en uiteindelijk ben ik uitgekomen bij de juridische afdeling van de ANWB. Zij zeggen dat het geen gebrek is, zolanag de afwijking binnen bepaalde grenzen valt. De afwijking valt binnen de grens die Renault Nederland aanhoudt (zoals ook door jou gesteld) en daarmee is hooguit de dealer in gebreke gebleven bij het informeren van deze (mogelijke) afwijking. Daarop heeft men mij geadviseerd de zaak voor te leggen aan de geschillencommissie voertuigen. Dit ben ik dan ook van plan te doen.
Wil je op de hoogte gehouden worden van de uitkomst?
-
Jun 19, 2006 om 13:48Boordcomputer (klok) Laguna
Beste Gerrit,
ik heb je advies opgevolgd en uiteindelijk ben ik uitgekomen bij de juridische afdeling van de ANWB. Zij zeggen dat het geen gebrek is, zolanag de afwijking binnen bepaalde grenzen valt. De afwijking valt binnen de grens die Renault Nederland aanhoudt en daarmee is hooguit de dealer in gebreke gebleven bij het informeren van deze (mogelijke) afwijking. Daarop heeft men mij geadviseerd de zaak voor te leggen aan de geschillencommissie voertuigen. Dit ben ik dan ook van plan te doen.
Wil je op de hoogte gehouden worden van de uitkomst?
Groeten, Erik