Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: eyewishopticiens
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 6, 2017 om 17:22Eye Wish - Ditzo brilvergoedingGoedemiddag,
Graag zouden wij u uitleg geven over de de Ditzo regeling als dit voor verwarring heeft gezorgd. In 2016 was er een andere regeling van kracht dan in 2017. In 2017 ontvangt u 100 euro korting op een complete bril. Als u uw contactgegevens kunt sturen naar klantenservice@eyewish.nl dan nemen wij contact met u op hierover.
Met vriendelijke groet,
Eye Wish Opticiens -
Jun 15, 2016 om 10:51Klantenmisleiding eye-wishBeste heer Heijnis,
Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u onze acties onduidelijk vindt wanneer u verzekerd bent bij Ditzo. Wij hebben getracht dit wel duidelijk te vermelden op onze site, bij onze PolisCheck (https://www.eyewish.nl/polischeck) en Ditzo heeft dit in de voorwaarden vermeld.
Graag zouden wij contact met u krijgen om dit te bespreken, zodat wij dit mogelijk duidelijker kunnen verwoorden, om een teleurstelling zoals bij u te voorkomen. Zou u ons een e-mail willen sturen, naar klantenservice@eyewish.nl o.v.v. melding kassa.nl, met uw gegevens? Dan zal onze consumentenservice contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
Eye Wish Webcare -
Mar 25, 2016 om 09:57Garantie op zonnebrilDag Zuhali1,
We willen graag voor u nagaan wat we voor u kunnen betekenen. Zou u ons via het contactfprmulier een bericht willen sturrn, waarbij u verwijst naar dit bericht?
https://www.eyewish.nl//is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/org-nl_eyewish-Site/nl_NL/-/EUR/ViewContactForm-NewContactForm
We vernemen graag van u.
Met vriendelijke groet,
Eye Wish Webcare -
Mar 6, 2015 om 10:01Lenzen en DitzoBeste alidavaneersel,
We kunnen ons voorstellen dat dit een vreemde situatie is. Op dit moment is het voor ons niet bekend waardoor dit prijsverschil ontstaat. Zou je ons contactformulier willen invullen, zodat we dit voor je kunnen nakijken?
Voor de volledigheid hierbij de link:
https://www.eyewish.nl//is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/org-nl_eyewish-Site/nl_NL/-/EUR/ViewContactForm-NewContactForm.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Willemijn
Eye Wish Webcare team -
Apr 17, 2013 om 16:36waarom biedt eyewish een gratis zonnebril aan?Hallo,
Wat vervelend om te vernemen dat dit op deze manier gegaan is. Wij willen je vragen of je nogmaals ons contactformulier kunt invullen, zodat wij dit verder kunnen uitzoeken? Wil je hierin vermelden dat je een bericht op deze website hebt geplaatst, dan kunnen wij je klacht nogmaals bekijken. Het contactformulier kun je vinden via de volgende link, http://www.eyewish.nl/over-ons/contact/contact.html.
Alvast bedankt voor de moeite!
Met vriendelijke groet,
Willemijn -
Mar 21, 2012 om 17:42brilproblemenBeste Olda,
Aan de hand van uw verhaal vermoeden wij dat we hebben kunnen achterhalen wie uw dossier eerder heeft behandeld. Zij zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht dit onverhoopt niet gebeuren voor het eind van deze week, zou u dan zo vriendelijk willen zijn alsnog zelf contact met ons op te nemen?
Onze bemiddeling bestaat er uit dat wij uw verhaal zullen voorleggen aan de betreffende winkel (hoor en wederhoor). Aan de hand van uw beider verhalen ontstaat er een zo volledig mogelijk beeld van de situatie. Naar aanleiding hiervan wordt beoordeeld wat de mogelijk oplossingen zijn. Gezien de aard van onze onderneming streven wij naar het bieden van een zichtoplossing. Slechts in uitzonderlijke gevallen zal er worden overgegaan tot ontbinding van de koop. Dit is afhankelijk van de aard van de klacht.
Daarnaast wil ik vriendelijk bedanken voor de door u benoemde verbeterpunten. Deze zullen wij zeker ter harte nemen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende en correct te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Willemijn
Consumentenservice Eye Wish Groeneveld -
Mar 21, 2012 om 11:26brilproblemenBeste Olda,
Wat vervelend dat deze situatie is ontstaan. We willen u graag hierbij helpen. Ons advies is dan ook om het contactformulier op onze website in te vullen. Wij nemen dan zo spoedig mogeljk contact met u op. Zou u dan in het formulier willen vermelden dat u hier eerder u verhaal heeft geplaatst?
http://www.eyewishgroeneveld.nl/over-ons/contact/
Alvast bedankt voor de te nemen moeite
Willemijn
Consumentenservice Eye Wish Groeneveld -
Jul 21, 2011 om 17:09Hoe kan Eye Wish Groeneveld verkoopt Halve Bril verkopenGeachte enricor,
Zoals reeds aan u is uitgelegd voldoet de bestelde bril niet aan de actievoorwaarden, welke op onze website zijn vermeld. Dit heeft niets te maken met de sterkte van de glazen, maar met het type glas (type SV 1.5 Sel Sup) en de ontbrekende ontspiegelingslaag.
Wij begrijpen dat de term 'halve bril' vraagtekens oproept en zijn van mening dat deze term ongelukkig gekozen is, onze excuses daarvoor. In feite wordt met deze term bedoeld dat u een montuur, 1 glas op sterkte en 1 demoglas heeft besteld. Dit demoglas zit standaard in de brillen die in de winkel getoond worden. Het demoglas vertegenwoordigt geen waarde, omdat deze niet te koop wordt aangeboden en derhalve niet gekocht kan worden. U heeft een montuur en 1 glas gekocht en van de winkel het demoglas bij hoge uitzondering gekregen. Dit is op het moment van aankoop met u besproken.
Het filiaal heeft u meerdere oplossingen aangeboden, maar u heeft er voor gekozen hier geen gebruik van te maken. In overleg met u hebben we inmiddels de aankoop geannuleerd, waardoor u binnenkort uw nieuwe bril weer kunt declareren bij uw zorgverzekeraar.
Voor verdere uitleg verwijzen wij u graag naar de brief die u binnenkort op uw huisadres zult ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Webcare team Eye Wish Groeneveld -
Jul 21, 2011 om 14:34Hoe kan Eye Wish Groeneveld verkoopt Halve Bril verkopenGeachte enricor,
Wij betreuren het ten zeerste dat er onduidelijkheid is ontstaan over onze prijzen en de op dit moment geldende acties. U heeft op 13 juli jl. reeds telefonisch contact gehad met onze afdeling klantenservice en u zult zo spoedig mogelijk een inhoudelijke reactie ontvangen op hetgeen u bij onze organisatie heeft gemeld.
Met vriendelijke groet,
Webcare team Eye Wish Groeneveld