Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: f_munneke
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 29, 2013 om 16:55onnodig betalen voor telefoonlijn KPNWaarom denk je dat KPN haar klanten daar niet over informeert? Het levert extra geld op, dus wie zijn mond houd weet van niks
-
Jan 29, 2013 om 16:49Verkeersboete is hoger dan het proces verbaalWat dacht u van incassokosten á €6,-
-
Jan 29, 2013 om 16:23wel/niet betaaldBanken houden inderdaad 1 á 2 werkdagen geld vast in verband met rente (zij moeten immers ook betaald worden), maar dat KPN dat doet daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik vind het ook erg slordig van KPN dat ze niet eerder gereageerd hebben op de mail.
Het gaat bij grote bedrijven kennelijk heel traag.
1. de post komt binnen
2. de post gaat naar de betreffende afdeling
3. de post word opengemaakt
4. de post word gelezen
5. de post word in behandeling genomen
6. er volgt een reactie
Veel bedrijfjes doen dit binnen 48 uur, grote bedrijven doen elke stap per dag. Er kan dus een week overheen gaan voor er een reactie plaats vind. -
Jan 29, 2013 om 16:11Welke Energieleverancier moet ik kiezenIk zit bij GreenChoise en heb hier goede ervaring mee (vooral dat groen-groen mottootje). Geen gedoe als er problemen zijn. Ze doen wat ze zeggen en als er dan zo'n colporteurtje komt en je zegt GreenChoise dan kunnen ze niks voor je doen. Elke colporteur weet dat GreenChoise geen nonsens verkoop.
-
Jan 29, 2013 om 16:04abonnement fitnessAls een sportschool de voorwaarden aanpast zonder te informeren, wat kan er dan nog geregeld worden met eerder opzeggen. (In de oude voorwaarden staat "pas" en hier heb ik voor getekend, nu komen ze met een "vingerscan")
-
Jan 22, 2013 om 22:35Hi abonnement opzeggen ivm geen bereikIk hoor wel vaker dat KPN achterstevoren werkt. Ik heb zelf een alles-in-één bij KPN en na veel gezeur (KPN wilde meer zenders toevoegen op dezelfde snelheid) heeft KPN haar fout netjes hersteld. Ik een hogere snelheid tegen het zelfde maandbedrag.
Ik denk dat KPN nog steeds niet van haar fouten leert, tenzij haar klanten aan de bel gaan trekken.
Ik zou haast willen zeggen: bel ze op en vraag om een goede bandbreedte voor mobiel verkeer (zoals het was)