Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: farmerdick
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 11, 2006 om 20:01storing op TVBeste Hutch,
Hier ben ik weer, zoals afgesproken.
Ik heb vandaag mijn TV opgehaald bij de reparateur. En wat schetst mijn
verbazing?!?!?! De beeldbuis is vervangen. De kosten: NADA, NOPPES,
NUL, NIKS en helemaal gratis en voor niets.
Van het moment, dat ik mijn TV bij dit bedrijf bracht, was het mij
duidelijk waar deze mensen over spraken. Routinematig werd een werkbon
aangemaakt en mij werd uitgelegd hoe de werkwijze van het bedrijf was.
Ook werd mij verteld, dat wanneer de beeldbuis kapot zou zijn, dit
onder de garantie van Philips viel. Normaalgesproken zou de
reparatietijd ongeveer 10 werkdagen duren, maar vanwege de feestdagen
kon dit wel langer gaan duren.
Het heeft inderdaad iets langer geduurd, maar de TV is gemaakt en
hoe!. Ondertussen heb ik vlug even TV gekeken. Ik moet zeggen het beeld
is weer prima.
Ondanks alle ellende die ik gehad heb, neem ik mijn hoedje voor
deze firma af. Wil iets over deze firma weten, dan wil je daarover via
mijn email meer vertellen. -
Jan 11, 2006 om 19:58Breedbeeld TV 28PW9618/12 van PhilipsBeste Hutch,
Hier ben ik weer, zoals afgesproken.
Ik heb vandaag mijn TV opgehaald bij de reparateur. En wat schetst mijn
verbazing?!?!?! De beeldbuis is vervangen. De kosten: NADA, NOPPES,
NUL, NIKS en helemaal gratis en voor niets.
Van het moment, dat ik mijn TV bij dit bedrijf bracht, was het mij
duidelijk waar deze mensen over spraken. Routinematig werd een werkbon
aangemaakt en mij werd uitgelegd hoe de werkwijze van het bedrijf was.
Ook werd mij verteld, dat wanneer de beeldbuis kapot zou zijn, dit
onder de garantie van Philips viel. Normaalgesproken zou de
reparatietijd ongeveer 10 werkdagen duren, maar vanwege de feestdagen
kon dit wel langer gaan duren.
Het heeft inderdaad iets langer geduurd, maar de TV is gemaakt en
hoe!. Ondertussen heb ik vlug even TV gekeken. Ik moet zeggen het beeld
is weer prima.
Ondanks alle ellende die ik gehad heb, neem ik mijn hoedje voor
deze firma af. Wil iets over deze firma weten, dan wil je daarover via
mij email meer vertellen. -
Dec 22, 2005 om 19:26Breedbeeld TV 28PW9618/12 van PhilipsHallo Hutch
Ik ben weer wat wu=ijzer geworden vandaag.
Helaas voor mij: de beeldbuis is kapot. In mijn kerstvakantie ga ik nu
op zoek naar een Philips dealer die mij wil en kan helpen. Ik heb nl.
begrepen, dat er op een beeldbuis 4 of 5 jaar garantie zit. Als DAT zo
is, dan mag deze voor mij zsm vervangen worden. Voorlopig wens ik je
prettige kerstadgen en ik zal zsm hierop terugkomen.
MVG
FarmerDick -
Dec 14, 2005 om 18:51Breedbeeld TV 28PW9618/12 van PhilipsBeste Hutch,
Inmiddels ben ik ook wat wijzer geworden. Het zou kunnen, dat het de
beeldbuis is. Volgens ingewijden hoeft ik me dan geen zorgen te maken,
want Philips zou hier 4 jaar garantie opgeven. Dus afwachten. Ik laat
volgende week m'n TV eerst eens nakijken wat hiervan de oorzaak is.
Weet ik iets meer, dan zal ik dit hier publceren.
MVG -
Dec 13, 2005 om 21:22defect tv van failliet winkel?Best Jos44
De garantie is toch niet afhankelijk van de handelaar, maar van de fabrikant.
Ik raad je aan om een contact op te nemen met de Philips Consumenten
Service. Mogelijkerwijs , dat een andere gerenommeerde Philips dealer
jouw probleem wil oplossen.
Succes!
FarmerDick