Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: feyenoordgirl
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 9, 2014 om 14:37ongewenste postik stuur het eerst een paar keer retour ! als ze dan nog aan de gang blijven gewoon dreigen met kassa, radar of reclame code comissie werkt altijd !
Ook bij telefonische verkopers ! -
Dec 12, 2011 om 00:02bureaustoel JyskHehe heb eindelijk met veel moeite het blokje gehad voor mijn bureaustoel!!!
Terwijl dat ik eigenlijk de moed al lang had op gegeven !! -
Nov 19, 2011 om 16:15Tips voor anti-allergeen beddengoed?Beste gtcspc
ga er mee naar je huisarts en hij zal je een adres geven die de hoezen verkoopt, tevens wordt het misschien ook door je ziektekostenvezekering vergoed omdat het op doktersvoorschrift is!
Mijn huisarts heeft een aantal jaren geleden een onderzoeker ( bedrijf die dat soort produkten verkoopt) laten komen en daar heb ik ook een oproep toen voor gekregen via de huisarts!
Ze doen dan een aantal allergietestjes met je ( je krijg dan een beetje vloeistof op of in je arm) en aan de hand daarvan kwamen ze er achter dat ik alergie's was voor huisstofmijt.
Misschien doet de huisarts dat tegenwoordig zelf, maar ik zou hem (of haar) dit eens vragen!
Bij de huisarts wordt je misschien nog het beste geholpen , want huisartsen worden vaak zat geinformeerd over nieuwe produkten.
Hopelijk heb je hier iets aan!! -
Nov 9, 2011 om 16:13sticker verwijderenDe beste oplossing is gewoon een beetje jif met een schuursponsje gebruiken!! en naspoelen met water!!
Hiermee kan je alles verwijderen>
Deze tip is ooit is gegeven door een Belg waar mijn broer aan het werk was!!
Beter dan al die agressieve middelen!! -
Oct 18, 2011 om 17:03bureaustoel Jysk[quote=naitsoezn schreef op dinsdag 18 okt 2011, 12:05]Als je een jaar garantie op de stoel hebt, dan moeten ze de stoel gewoon repareren. Wat stelt de winkel als oplossing voor?
Dat hij ( de verkoper) er nog steeds mee bezig is en nogmaals zijn collega's gaat mailen of er stoelen terug gekomen zijn waar onderdelen van ontbreken en dat ik dan de des betreffende onderdelen dan kan krijgen die ik nodig heb.
Maar een nieuwe stoel of geld terug dat kon ik vergeten, dit heeft hij in september al gezegd!!
Ik heb hem al gezegd dat hij mijn rug mag hebben om dat ik al 4 maanden op een kruk zit en dat de garantie ook doorloopt.
Daarom dat ik nu wel eens een stoel wil hebben waar ik normaal op kan zitten.
Hij was tevens niet blij en vond het a-sociaal dat ik kassa had ingeschakeld had achter zijn rug om!!!!!!