Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: fg.schonewille
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 8, 2018 om 16:27Schoonenberg hoortoesteleven voor de goede orde, het gaat hier om een zeer slechte klantervaring. Hoe leg ik hem uit dat het onmogelijk is de reeds aanwezige hoortoestellen van het ene filiaal naar het andere te krijgen om die alsnog uit te leveren. Verder onderzoek geeft aan dat het filiaal Kerkelanden van oorsprong een andere firma is dan Schoonenberg zelf waarvan de grote baas Sonova in Zwitserland zit. "we hebben verschillende systemen, dus u vader moet het hele proces opnieuw door" Hierdoor wordt onze ziektezorg zo duur, geldverspilling..."het kan niet in onze systemen" Als je ze zegt ga eens op de stoel van mijn vader zitten zeggen ze zelfs zelf nog ja we begrijpen wel dat het moeilijk is uit te leggen, maar komt u toch maar alles opnieuw doen en natuurlijk ga ik de volgende keer mee!