Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: fighter
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 24, 2014 om 23:10aangetekende brief met ontvangstbevestiging is veranderd.Ik denk dat ik maar geen gebruik maak van de voicelog. Als de telefoon bij ons overgaat, zegt mijn man altijd: neem jij maar op, het is toch voor jou. Maar nu net die donderdagmiddag was ik weg en neemt hij de telefoon op. Dus als er gebeld wordt voor de voicelog, bestaat de kans dat ik weg ben en kan ik het nog niet horen. Ik vind het wel best zo. We zijn er van af en dat was het doel. Dat is dank zij dit forum en dr. Oetker gelukt. (voorbeeldbrieven
-
Mar 20, 2014 om 22:47aangetekende brief met ontvangstbevestiging is veranderd.,
Aha, ik begrijp het. Maar ik ben zo nieuwsgierig hoe zo'n gesprek nu verloopt. Is er niemand hier op internet die zo'n uitgeschreven telefoongesprek heeft? Dat zou ik best eens interessant vinden. -
Mar 20, 2014 om 21:39aangetekende brief met ontvangstbevestiging is veranderd.Door alle verhalen op internet - en ik heb ze denk ik allemaal gelezen - word je wat paranoïde voor een telefoontje van Pretium. Je bent bang om 'ja' te zeggen op hun vragen. Bijv. Ze vragen naar mijn man en hij komt aan de lijn en dan vragen ze of het goed is dat zijn vrouw gaat luisteren en dan moet hij 'ja' zeggen. Misschien stellen ze nog wel meer vragen en ik hoor niet waar hij 'ja' op zegt en hup zitten we weer aan een abonnement vast. Ik wil niet dat hij ooooooit nog met mensen van een callcenter in gesprek gaat.
Die lui zijn veel te rap voor oudere mensen. Hij vertelde nog dat het een heel vriendelijke dame was - dat weer wel ;) - maar dat ze zo snel sprak dat hij het allemaal niet bij kon houden. Toen heb ik alleen maar gezegd, stuur maar wat documentatie dan kan ik het met mijn vrouw overleggen. Ha, ik regel nl. die zaken altijd en inderdaad overlegt hij altijd met mij en ik met hem. -
Mar 19, 2014 om 20:30aangetekende brief met ontvangstbevestiging is veranderd.Inderdaad, het ruwe materiaal is er altijd nog: wel vijf jaar!
En ..... eigenlijk mochten ze ons helemaal niet meer bellen want ik heb een aangetekend 'recht van verzet' gestuurd. Dus dat telefoontje mag eigenlijk niet meer, maar ik wil de voicelog graag per e-mail hebben. Kunnen we er gezellig samen, knus op de bank naar luisteren. -
Mar 19, 2014 om 18:47aangetekende brief met ontvangstbevestiging is veranderd.Tja, maar ik heb door de telefoon aangegeven dat IK het wilde horen. Nee, mijn man moest zelf aan de lijn komen. Het ging er nu juist om dat ik het zelf wilde beluisteren.
We kunnen natuurlijk de telefoon zo instellen dat iedereen in de kamer mee kan luisteren en ........we zouden het dan ook op kunnen nemen ;) Dus dat er geknipt en geplakt kan worden bij een digitale versie wil er bij mij niet in. Dat kan via een opname per telefoon ook. -
Mar 19, 2014 om 01:20aangetekende brief met ontvangstbevestiging is veranderd.[quote=1953 schreef op donderdag 13 mrt 2014, 00:16]Aangetekend brief kost - 0 tot 2.000 gram - in 2014 € 7,95 !!
Track & Trace is niet van vandaag of gisteren, dit is al een tijdje, en de ontvangstbevestiging is door PostNL per 1 januari 2011 afgeschaft.
Dat weten we maar het was nog nooit helemaal aangepast.
[quote=hutch schreef op woensdag 12 mrt 2014, 23:56]Nou Caroline van Pretium,
ik weet zeker dat jullie meelezen. Kom nu maar eens met een duidelijke reactie.
Waarom krijgt TS die voicelog niet in haar emailadres?
Bang voor bepaalde zaken?
Bang dat de waarheid aan het licht komt?
Of moet u nu weer eerst overleggen met uw leidinggevende, hoe nu te reageren......?
Caroline (Pretium)..... wel eens van het woord ' '
gehoord?
Tot op heden dus nooit meer iets over de voicelog gehoord. Premium heeft op je (= Hutch) opmerking niet gereageerd. Dus toch weer een minpuntje voor Pretium. Dus heeft mijn man toch gelijk gehad dat hij geen abonnement afgesloten heeft. Dat geeft hem weer een goed gevoel.
Hij heeft nu wel instructies van me gehad om NOOIT meer in te gaan op aanbiedingen van wie dan ook maar gelijk de hoorn erop te gooien. 'Goedendag, geen belangstelling' en vooral geen medelijden hebben met aardige dames aan de ander kant van de lijn. Het zijn gewoon gewiekste lui van een callcenter die abonnementen af willen sluiten en betaald worden per aangebrachte abonnees. Ik zei al tegen hem: je kunt beter medelijden met mij hebben die het allemaal weer op mag knappen. Hahahaha. -
Mar 12, 2014 om 21:44aangetekende brief met ontvangstbevestiging is veranderd.Was woord weggevallen:
Dat geeft mij dus toch het idee dat de voicelog niet helemaal in orde was en mijn man inderdaad alleen duidelijk gezegd heeft alleen informatie op te sturen. Dus hebben we toch gelijk, want het bewijs is niet geleverd en uitgebleven. ;)
En Pretium! A.u.b. nooit meer contact met ons opnemen!!! -
Mar 12, 2014 om 21:40aangetekende brief met ontvangstbevestiging is veranderd.[quote=hutch schreef op dinsdag 25 feb 2014, 18:03]Wat u moet doen is, om te beginnen, de voicelog opvragen van dat gesprek.
U heeft daar recht (!) op, zij zijn verplicht om dat op te sturen, indien u daarom verzoekt.
Dan kunt u zelf horen of en eventueel wat er is afgesproken.
Let ook goed op of dat gesprek niet aan elkaar geplakt is, zodat het lijkt dat uw man een bepaalde overeenkomst is aangegaan.
Laat hen die voicelog opsturen naar uw emailadres.
Leest u * * ook eens.
Nou mooi niet. Mijn man heeft de voicelog per email opgevraagd. Wij kregen bericht per e-mail dat we ons adres e.d. door moesten geven. Dit gedaan. Wij werden een paar dagen later gebeld en gelukkig nam ik de telefoon op. Ze wilde mijn man spreken. Nou, mooi niet, want straks zitten we weer aan een abonnement vast. Je durft haast geen 'ja' te zeggen als ze iets vragen. Ik liet me niet van mijn aardigste kant zien. ;( Maar ze wilde de voicelog klaarblijkelijk aan hem laten horen. Daar hebben we niets aan want ik wil het ook horen. De dame van Pretium zei dat ze het niet per e-mail toestuurde. Dat geeft mij dus toch het idee dat de voicelog niet helemaal in orde was en mijn idd duidelijk gezegd heeft alleen informatie op te sturen. Dus hebben we toch gelijk, want het bewijs is uitgebleven. ;) -
Feb 28, 2014 om 12:20aangetekende brief met ontvangstbevestiging is veranderd.Wat denkt u; Zou de waardering van Frau Caroline van Pretium Webcare voor de goede afloop van uw zaak ook een beetje stralen op mij?
Gesundheit!
HerrDoktorOetker
Ik denk niet dat de dank op u afstraalt. ;( Maar wel onze dank;) Het is inderdaad mooi dat er een einde aan de telefoonterreur komt. In de opmaat naar 13 juni 2014 merk je nu al dat Pretium op diverse fora ingaat op klachten en het ook echt op wil lossen. Het vreemde is dat als ze heel duidelijk aan de telefoon zouden zeggen, wie ze zijn en hoe het precies werkt er misschien niets mis met ze is en ik nog wel met ze in zee had willen gaan. Het is de manier waarop het gegaan is. Mijn man vraagt om documentatie toe te sturen zodat hij het met zijn vrouw (ikke ;) kan overleggen en dat je dan toch aan een abonnement vastzit. Daar zit het pijnpunt. En dat je dan in de toekomst na beëindiging van een abonnement nog aan 'Privilege' vastzit. Mijn man heeft er nog een slecht gevoel aan overgehouden dat hij er ingetrapt is. Slecht voor zijn zelfbeeld. Ik wilde het echt niet en heb zogezegd, dat ik eerst documentatie wilde hebben. Het zijn dergelijke pijnpunten. Wel frappant dat alleen oudere mensen hier hun verhaal doen. Dat geeft ook te denken. Wij blijven lekker bij de KPN en mocht ik nog eens overstappen dan neem ik een abonnement bij onze internetprovider. Alle negatieve publiciteit zal Pretium nog lang blijven achtervolgen. Maar behalve dus het gesprek van het callcenter (een heel vriendelijke dame die zo rap van tong was dat mijn man het niet allemaal bij heeft kunnen benen) wat ik toch als een negatieve ervaring beschouw, is het volledig correct door Pretium opgelost. Dat moet ik ze nageven. Dank zij onze HerrDoktorOetker. -
Feb 26, 2014 om 23:46aangetekende brief met ontvangstbevestiging is veranderd.[quote=herrdroetker schreef op woensdag 26 feb 2014, 22:21]Liebe Fighter,
Vielen Dank! Ik zal mij verdiepen in de nieuwe service van PostNL en ik zal dit aanpassen in De Telefoongids. Ik ben blij dat u ondanks de verouderde informatie over de aangetekende brief, goed gebruik heeft kunnen maken van De Telefoongids en dat alles goed is afgelopen.
Gesundheit!
HerrDoktorOetker
Nou de dank is meer mijnerzijds! Toen ik thuis kwam. vertelde mijn man dat ze van de KPN gebeld hadden en dat hij gezegd had dat hij het met zijn vrouw wilde overleggen en dat ze maar wat informatie op moesten sturen. Ik was erg blij dat hij het tegen me verteld heeft want nu hield ik de post in de gaten omdat ik wel door had dat hij aan een abonnement vastzat. Als hij het niet gezegd had, had ik de brief waarschijnlijk niet eens doorgelezen en het als reclame afgedaan. Door googelen kwam ik op Herrdroetker terecht. Nogmaals mijn dank. Ik heb ook in de brief vermeld van het bel-me-niet-register en dat ik ook niet benaderd wil worden door 'Privilege'.
Bij het postkantoor ontvang je na betaling van 7.95 twee kassabonnen. Op één staat de datum en dat je 7.95 betaald hebt voor een aangetekende brief en op de andere bon staat een nummer (barcode) en het adres van de heer Nyks ;)
Via www.tracktrace.nl kun je je poststuk volgen. Als het afgeleverd is, kun je dat zien en kun je ook de digitale handtekening zien. In mijn geval was dat van ene Jolanda. Je kunt dan een schermafdruk maken voor je boekhouding als je dat wilt. Het kostte mij nu weinig tijd omdat u er al veel tijd ingestoken heeft. Leve het internet.