Antwoorden gegeven door: fleurie
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 12, 2007 om 19:16bank jencikova
Inderdaad geld terug proberen te krijgen. Je wilt de bank ook niet meer hebben van deze firma en nog meer geld betalen en een slechte service (lees geen service!) krijgen als er iets mee is en dat is wel vaak het geval gezien de reacties. Wellicht lukt het via de rechtsbijstand. Anders maar het verlies van de aanbetaling accepteren en sparen voor een andere. Als wij van tevoren hadden geweten dan hadden we dit ook gedaan. Wij zijn nu al 3 jaar bezig met onze klacht. Zelfs via Boycot.nu is het niet gelukt. Er is wel na 2,5 jaar iemand komen kijken naar de bank, de heer van der Wiel. Dit heeft echter niets opgeleverd uiteindelijk. Na maanden mailtjes via Boycot is het helaas niet gelukt. Er worden loze beloftes gedaan en Jencikova laat niets meer van zich horen en doet alsof ze van niets weten. Heel jammer, maar we hebben er ons inmiddels bij neergelegd. Het is echt een teleurstelling als je je eerste bank koopt en ervan uit gaat dat deze wel wat jaartjes mee zal gaan. Wij raden iedereen af om hier te kopen, het zijn echt oplichters!
-
Dec 11, 2004 om 17:47bank jencikova
Hebben jullie inmiddels al een reactie van Jencikova?
Wij hebben ook een zeer slechte ervaring met Jencikova. Vorig jaar oktober hebben we een bank gekocht en na twee maanden een klacht ingediend. We hebben diverse malen gebeld, faxen en brieven gestuurd (t.a.v. de directie), maar er wordt niets mee gedaan en we krijgen geen reactie. Enige verschil is volgens mij dat jullie de bank en het geld kwijt zijn en wij de bank nog hebben. We zijn benieuwd hoe dat bij jullie gegaan is, hebben ze de bank meegenomen om te repareren en vervolgens niets meer laten horen? Bij ons is 3 maanden geleden iemand komen kijken naar de bank, maar sindsdien hebben we niets meer gehoord en hebben we alweer diverse brieven gestuurd en geen reactie tot op heden.
Inmiddels is de maat vol (voldoende tijd geboden de klacht op te lossen) en willen we ons geld terug. Eventueel via rechtsbijstand, maar ik heb het idee dat ze daar ook niet gevoelig voor zijn. Graag horen we van jullie hoe het is afgelopen met jullie bank.