Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: flomy81
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 26, 2012 om 20:30Groupon levert niet[quote=groupon.nl schreef op donderdag 26 apr 2012, 17:45]Beste Grouponner,
Wat vervelend dat je problemen hebt met Groupon. Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Graag wil ik je daarom doorverwijzen naar onze klantenservice. Zij zullen je zo snel mogelijk helpen. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369.
Met vriendelijke groet,
Sabine - Groupon
Ja, het is allemaal heel erg vervelend, dat schrijft Groupon in elk mailtje dat wordt verstuurd. Maar meer wordt er niet gedaan.
Ik vind het een onbeschofte manier om met je kopers om te gaan, ook vanuit Croix Montagne. Zowel Groupon als Croix Montagne is in het bezit van alle contactgegevens van de kopers, maar een even een berichtje versturen dat de levering vertraagd is, ho maar. Ach, waarom zou je ook he, het geld is toch binnen.
Ik word er echt kriegel van.
-
Apr 26, 2012 om 13:57Groupon levert nietHier hetzelfde probleem. Begin deze week het bericht van Groupon gekregen dat het apparaat vanaf maandag geleverd zou worden. Ik geloof er inmiddels helemaal niets meer van en wil mijn geld terug.
Voor mij de eerste en gelijk laatste keer dat ik via Groupon iets heb besteld.