Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: frank246b
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 17, 2013 om 14:20Princess gourmetVandaag kosteloos 6 nieuwe pannetjes ontvangen van Princess. Het kostte wat heen en weer emaillen, maar kennelijk kon ik Princess toch (zonder aankoopbon) overtuigen :-))))))))))
-
Dec 17, 2013 om 08:19Princess gourmet[quote=de eelco schreef op dinsdag 17 dec 2013, 08:15]sommige mensen gaan met vorken in de pannetjes roeren.
ik zeg niet dat u dat heeft gedaan maar dat kan een reden zijn dat de pannetjes hun antiaanbaklaag kwijt raken.
gebruik daarom houten spatels .....
DEZE KEER WEL HET BONNETJE BEWAREN....
We gebruiken UITSLUITEND houten spatels. De dunne antiaanbaklaag gaat eraf door de hitte.
EN BEDANKT VOOR DE TIP MBT HET BEWAREN VAN HET BONNETJE :-) -
Dec 16, 2013 om 23:09Princess gourmet[quote=pino123 schreef op maandag 16 dec 2013, 19:56][quote=tijger1 schreef op maandag 16 dec 2013, 16:58]Prima service van Princess. Bewaar nu de bon.
sssst mag je niet zeggen ;-)
Nog steeds de discussie niet goed gelezen? :-) -
Dec 16, 2013 om 23:06Princess gourmet[quote=zoekster schreef op maandag 16 dec 2013, 23:02]Die pannetjes gaan ook weer snel slijten. Princess is gewoonweg een waardeloos merk, dat weet toch (bijna) iedereen. Daarom zijn die spullen ook zo goedkoop.
Ach ik kan in ieder geval tenminste één keer wokken zonder het vlees of vis uit het pannetje te moeten bikken :-) -
Dec 16, 2013 om 16:46Princess gourmet[quote=tijger1 schreef op maandag 16 dec 2013, 16:31]Als men hier iets post, kan men geen voorwaarden stellen aan wat ten berde gebracht mag worden.
Koop zes nieuwe pannetjes en klaar.
Ik heb geen voorwaarden gesteld hoor, het leek mij alleen overbodig reacties te plaatsen over het feit dat ik geen aankoopbon meer heb, want dat heb ik ruiterlijk toegegeven :-)
Inmiddels heb ik bericht van Princess ontvangen dat zij 6 nieuwe pannetjes toesturen en dat is toch wel aardig hè :-), dus de rit naar de winkel kan ik mij besparen :-) -
Dec 16, 2013 om 14:18Princess gourmet[quote=pino123 schreef op maandag 16 dec 2013, 13:32]Tja..... Maar wat wil je dan horen? Meehuilen met de wolven in het bos? Lekker makkelijk om dit zo aan te geven, gene commentaar, start dan geen discussie!
Waarom doen zij moeilijk? Omdat u zich ook niet houdt aan uw verplichting, namelijk de kassabon (ik durf het bijna niet te zeggen, maar doe het toch!)
Waarschijnlijk heb je het niet goed gelezen wat ik geschreven heb! -
Dec 16, 2013 om 14:16Princess gourmet[quote=pino123 schreef op maandag 16 dec 2013, 13:32]Tja..... Maar wat wil je dan horen? Meehuilen met de wolven in het bos? Lekker makkelijk om dit zo aan te geven, gene commentaar, start dan geen discussie!
Waarom doen zij moeilijk? Omdat u zich ook niet houdt aan uw verplichting, namelijk de kassabon (ik durf het bijna niet te zeggen, maar doe het toch!) -
May 23, 2013 om 14:25Mrticket-Dagje uit C 1000 - HellendoornIk keek nog even op de site van Mrticket en vond de volgende tekst:
Wanneer u de datum van uw kaartje wegens omstandigheden wilt veranderen dient u contact met de klantenservice van MrTicket op te nemen. Bij een geldige reden zal de klantenservice de bar code(s) van uw kaartje(s) omzetten naar een andere datum en kunt u, uw oude kaartje(s) op de nieuwe datum gebruiken. Het is alleen mogelijk om de datum van uw kaartje te veranderen naar een andere beschikbare datum (weergegeven op MrTicket.nl).
Het had dus wel gekund en het is dus pure onwil van Mrticket. [edit redactie] -
Jan 12, 2012 om 13:48tickets4u[quote=mahadma schreef op donderdag 12 jan 2012, 09:27]Was dat voor dezelfde groep en datum? Heb je misschien eerder 3 kaarten besteld en dat gewijzigd naar 4? Nee ik heb alleen die 4 kaarten besteld. Maar inmiddels ben ik er achter dat (al zou er een vordering zijn, hetgeen onzin is!), dan nog zou de vordering verjaard zijn:
Bij consumentenkoop geldt een verjaringstermijn van 2 jaar. Dit betekent dat de verkoper na 2 jaar geen betaling meer kan afdwingen. Van consumentenkoop is sprake wanneer een particulier een koopovereenkomst sluit met een professionele verkoper. De kortere verjaringstermijn geldt ook voor energieschulden.
Artikel 28 BW
Bij een consumentenkoop verjaart de rechtsvordering tot betaling van de koopprijs door verloop van twee jaren. -
Jan 12, 2012 om 08:22tickets4u[quote=mahadma schreef op woensdag 11 jan 2012, 17:00]Ik zou eerst even naar het Juridisch Loket gaan/bellen en vragen wat de verjaringstermijn is in deze situatie. U heeft nooit kaarten besteld, nooit een rekening gehad, nooit iets betaald, nooit kaarten ontvangen, nooit een herinnering/aanmaning ontvangen en zij hebben dus volgens u geen overeenkomst met u, als klopt wat u schrijft. Wat ik wel vreemd vind is dat ze wèl uw naam en adres weten. Zou het qua uitje wel in uw genre passen? Destijds heb ik wel 4 kaarten voor dat uitje bij hun besteld, betaald en ontvangen!