Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: frans.hull
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 17, 2013 om 08:11admin kosten bij geen automatisch incassoSimontje55 heeft ook mijn vraag blijkbaar niet goed gelezen. De enige vraag die ik stelde was "of dit wel mocht"? Ik heb niet gezegt dat er niets anders in de brief stond. Finbox was bij mij onbekend maar immidels heb ik mijn eigen daar in verdiept.
De zorg verzekeraars maken goede winsten en hebben millioenen ik kas dus al die gesprekken over de kosten van de premies innen zijn overbodig omdat dit altijd bij het uitrekenen van de premies is meegenomen, zij zijn niet gek. Als iedereen via automatisch incasso betaald kan weer wat personeel richting UVW (dus geld besparig) maar als niemand dat zou doen dan maken zij 12 euro extra winst (die zij nu niet krijgen) per verzekerde per jaar. Als Zilveren Kruis 800,000 verzekerde heeft dan komt dat op een bedrag van 9,600,000 euro per jaar. Food for thought!! -
Jul 15, 2013 om 08:18admin kosten bij geen automatisch incassoHet gaat mij niet om de acceptgiro kaart, deze heb ik nog nooit gebruikt, het gaat mij om het feit dat Zilveren Kruis mensen probeert te dwingen om via automatisch incasso te laten betalen. Ik had al eerder Zilveren Kruis betaald via een automatisch incasso maar door een fout van hun (zij gaven, onterecht, de schult aan de benk) moest ik een keer 25 euro admin kosten betalen waarna ik geen vertrouwen meer had in de administratie van Zilveren Kruis en onmiddelijk stopte met dit sort betaling. Ik betaal gewoon via internet bamkieren nadat ik een bericht heb gekregen van Zilveren Kruis dat ik voor een bepaalde datum mijn premie moet betalen, zo hou ik het zelf in de hand.
-
Jul 12, 2013 om 13:11admin kosten bij geen automatisch incassoIk kan alleen af gaan op mijn eigen ervaring met Zilver Kruis en die is niet positief. Ik wilde alleen weten of het mocht. Wat mij wel verbaasd is dat bij alle reacties, tot nu toe, mensen het normaal vinden dat hiervoor geld gerekent word, sterker nog sommige zijn zelfs verbaasd dat het niet meer is. Hoezo gehersenspoeld!! Als iets vaak genoeg gebeurt word dat de norm, hoe associaal dan ook. Bedrijven zijn de enige die hier wijzer van worden (minder personeel als iedereen wel zo betaald en pure winst als je niet zo betaald) en niet de klant. Tot voorkort waren bedrijven alleen maar blij als de rekening op tijd betaald werd maar nu is er nog een manier om juist meer (verborgen) winst te maken.