Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: frans1957
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 25, 2011 om 19:51KPNMet de Klanten service contact opgenomen met de vraag voor de actiecode ,tevens de E-mail met mijn bestelling erbij gedaan.
Antwoord:
De actiecode 10T2 is een code waarmee het systeem kan zien om welk abonnement het gaat. Uit onze gegevens is gebleken dat u een korting ontvangt op het abonnement van €2,75 per maand.
Dit is besteld:
Omschrijving Aantal Maandelijks Eenmalig
------------------------------------------------------------------------------
Bel - SMS 155 Sim Only - 2 jaar 1 € 9,00 € 9,95
Dit is de getekende levering overeenkomst mobiele telefoonaansluiting
KPN 2010 Bel - SMS, Actie 10T2 tot 24m k, 2 jaar
Hier staan dus geen bedragen op en ook niet het getal 155
Geleverd door KPN een Bel - SMS Sim Only 100
Klacht ingedient
Antwoord KPN:
Geachte klant,
Uw abonnement is per 08-11 opgevoerd naar een KPN Bel en Sms 155 SO. met
de korting
U betaald nu per maand ?9,86 excl. per maand,24 maanden lang.
Nu mag ik maandelijks een bedrag € 11,75 betalen
Diverse keren al gebeld met KPN.
Met de vraag of ze willen kijken naar mijn bestelnummer.
Zodat ik geleverd krijg wat ik besteld heb met het juiste bedrag