Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: fransp
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 21, 2011 om 18:12contract ontbindenik ga je nog 1 antwoord geven, maar eigenlijk totaal zinloos, omdat deze discussie allang niet meer gaat over de vraag in het begin.
jij zelf schrijft "maar om correcte antwoorden te geven", dat impliceert dus dat jij denkt het allemaal te weten, en dat is iets wat aan anderen te oordelen is.
forum als dit is bedoeld om anderen te helpen, en mogelijkheden te onderzoeken om problemen op te lossen.
als we alleen maar hier zijn voor correcte antwoorden, dan kunnen we beter een wetboek of woordenboek gaan raadplegen.
maar ik doe je een voorstel, zullen we deze zinloosheid stoppen en ons best gaan doen anderen te helpen? -
Feb 21, 2011 om 17:46contract ontbindencorrect,hmmmmmm, daar zou ik nog wat op kunnen zeggen, maar das zonde van mijn energie, blijkbaar denk jij alles te weten, van mij mag je, en ik bepaal zelf wel of ik ergens blijf of niet, ik weet iig dat ik niet agressief op anderen reageer zoals jij wel doet birdie, dus als je over correct wil praten zou ik eerst maar eens even in de spiegel kijken en misschien je houding wat bijstellen.is jouw bijnaam misschien "mr. know it all"
-
Feb 21, 2011 om 17:39contract ontbindenheey birdies, ik leg ook geen schuld bij de verkoper neer, hooguit dat hij misschien wat beter/zorgvuldiger had kunnen handelen, ik weet dat verkopers zeker in deze tijden onder druk staan om te scoren, omzet en zo, ten slotte is de generatie van de vader van deze dame niet opgegroeid met computers, en dus misschien niet eens op de hoogte wat er wel kan en wat niet.
Ik ben zelf 52 jaar oud en heb alle soorten van werk al gedaan dus ik weet wat er te koop is in de wereld, en derhalve zie ik iig nog mogelijkheden om nog iets te ondernemen, niet geschoten is altijd mis.
daarbij komt nog dat een winkel meerdere providers inde aanbieding kan hebben maar voor de vader en zijn dochter kan overkomen als een vodafone-winkel maar dit niet hoeft te zijn.
dus als jij nu eens wat minder agressief op mij reageert en de zaak wat ruimer bekijkt ipv mij aan te vallen, dan wordt het al weer een stuk gezelliger.
valt mij op dat op div stukken van dit forum mensen er erg op uit zijn om anderen aan te vallen ipv de vraagsteller te helpen.
als je dan toch zo'n behoefte hebt om mensen aan te pakken op wat dan ook, dan kun je misschien beter elders gaan kijken, dit forum hier is bedoeld om anderen te helpen. -
Feb 21, 2011 om 17:24contract ontbindenje zou kunnen kijken of de winkel bij een branche-organisatie is aangelsoten, met de winkel, dan wel keten van winkels contact opnemen en uitleggen, dat de verkoper wsch niet voldoende heeft geïnformeerd in hoeverre je vader met een computer overweg kan.
geen idee hoe oud je vader is.
hopen dat het bedrijf een coulance-regeling wil treffen met, je, tenslotte heeft je vader nu een internetaansluiting waar ie niets mee kan, en een laptop die stof staat happen.
zou wel zo netjes zijn, je zou evt nog een berichtje kunnen sturen naar Tros-radar, mijns inziens is de winkel op zich niets te verwijten, hooguit dat de verkoper wat beter had moeten doorvragen, maar wie weet.we praten toch over 24x€30,00.
sterkte, frans
fransprincen@hotmail.com
-
Feb 21, 2011 om 14:31songtekstenoke, dat geloof ik dan.
laten we dit onderwerp dan verder sluiten, tis opgelost, allemaal weer wat geleerd vandaag.
Grtjs, Frans -
Feb 21, 2011 om 13:45reparatiesoms heeft een telefoon ook een emotionele waarde, bijv een geschenk of erfenis, dan kan de eigenaar idd besluiten de telefoon voor een hoge prijs te laten repareren, wat voor een buitenstaander niet altijd te begrijpen is.
Daar is een ieder vrij in,
Frans -
Feb 21, 2011 om 13:42vodafonejammer dat dit soort fora soms uitnodigt een ander, al dan niet terecht, zeer negatief aan te spreken, gevolg is dat veel mensen dan afhaken en we elkaar niet verder gaan helpen.
laten we proberen het allemaal wat vriendelijker te houden, en niet zo boos op elkaar worden, dat scheelt al een gauw een hoop ergernis.
Frans -
Feb 21, 2011 om 13:38songteksten[quote=freya schreef op maandag 21 feb 2011, 13:25][quote=fransp schreef op maandag 21 feb 2011, 13:14]Beste , ik heb div sites uitgeplozen, maar vrees dat dit bijna onmogelijk is.
Je zou de platenfirma kunnen mailen en kijken of zij je verder kunnen helpen.
Misschien is er een fanclub die meer weet.
Succes, Frans
fransprincen@hotmail.com
Mosterd? Maaltijd? Als je de eerdere reacties had doorgenomen, dan had je kunnen lezen dat de betreffende songteksten door de TS waren gevonden en dat het 'probleem' dus opgelost is....
Freya
Voor Freya, zou je je kunnen voorstellen dat er mensen zijn die nieuw op dit forum komen en niet meteen alles zien wat er al geantwoord is...........
Die dan proberen te helpen en helaas geen resultaat boeken.....
Ik had jou op dezelfde negatieve manier kunnen antwoorden, maar dat zou zonde zijn van mijn energie, dus misschien wat minder onvriendelijk reageren op iemands poging, dat scheelt al gauw een hoop ergernis, ben blij voor de vragensteller dat alle teksten inmiddels zijn gevonden. -
Feb 21, 2011 om 13:19vodafonehoe het gesprek is verlopen is voor mij niet te beoordelen, er lijken wel wat dingen niet soepel te zijn gegaan.
maar feit blijft, dat u als klant op zich verantwoordelijk blijft voor de betalingen, en dat u na een eerste deelbetaling gaat zitten wachten op nog een brief, is op zijn minst bedenkelijk.
Meestal staat er in een brief over achterstanden een termijn gesteld waarin u een en ander kunt voldoen, en na een overeenkomst over de uitgestelde betaling, wanneer het totale bedrag voldaan moet zijn.
Blijkbaar is her teveel tijd verstreken en heeft de provider het recht om u idd geheel of gedeeltelijk af te sluiten, ( zie algemene voorwaarden).
Dat dat momenteel voor u vervelend is ivm een belangrijk telefoontje, kan ik me goed voorstellen, maar dan nog bent u zelf in gebreke gebleven.
Nee, ik ben niet bij uw provider werkzaam, werk in een totaal andere branche. -
Feb 21, 2011 om 13:14songtekstenBeste , ik heb div sites uitgeplozen, maar vrees dat dit bijna onmogelijk is.
Je zou de platenfirma kunnen mailen en kijken of zij je verder kunnen helpen.
Misschien is er een fanclub die meer weet.
Succes, Frans
fransprincen@hotmail.com