Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: fred_m
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 22, 2017 om 16:03DPD pickup point weigert pakketten en nu is mijn bestelling teruggestuurd naar Engeland...@Sjoppie In de mail die ik van DPD ontvangen heb, werd aangegeven dat ik als ik niet thuis zou zijn, dat ik al vooraf de bezorging kon wijzigen. U verwijst trouwens naar de zakelijke FAQ van DPD. Ik zie niet in waarom ik niet mag kiezen voor afhalen bij een pick up point. Als de winkelier daar een probleem mee heeft, dan moet hij/zij geen pickup point worden.
@Aurora1 Als ik rond die tijd naar de dokter moet, dan ga ik niet de afspraak verzetten als DPD de mogelijkheid biedt om de bezorging te wijzigen. Ik noem inderdaad DPD en Iris Bloemsierkunst bij naam. Voor mij zijn dat zakelijke bedrijven die een dienstverlening aanbieden. Die dienstverlening is volledig mislukt en buiten mijn schuld om. Dit forum staat vol met bedrijfsnamen. Ik heb dit verhaal inderdaad op meerdere plekken neergezet, aangezien DPD tot nu toe nog geen enkele reactie heeft gegeven. De maten en gewicht vielen trouwens prima binnen de specificaties. Het probleem is veroorzaakt omdat het pickup point rond de kersttijd geen grotere dozen wil hebben. Als dat van te voren duidelijk was geweest, dan had ik wel een ander pickup point gekozen (ook al is er maar 1 in Schiedam).
Ik hoop niet dat jullie suggereren dat dit allemaal mijn schuld is. DPD geeft duidelijk aan dat zij een week lang de pakketten bewaren bij het pickup point. Wanneer het pickup point dus weigert de pakketten aan te nemen en DPD direct de zendingen terugstuurt naar de verzender, dan valt mij toch niets te verwijten? -
Nov 22, 2014 om 16:40Telefoonterreur van het Algemeen DagbladBeste criticus13,
Na mijn berichten op kassa, radar, facebook en de mails direct aan het AD en de Persgroep is het uiteindelijk gelukt om van de hinderlijke telefoontjes af te komen. Niet binnen de gestelde 4 weken, maar binnen een kleine twee weken.
Het kan dus wel! Ook al vind ik twee weken nog steeds erg lang...
Groeten,
Fred -
Oct 17, 2014 om 14:42Telefoonterreur van het Algemeen DagbladSoortgelijke klachten op klacht.nl. AD reageert daar trouwens al maanden niet meer op klachten...
http://www.klacht.nl/algemeen-dagblad/klacht/bellen-voor-abonnement/
http://www.klacht.nl/algemeen-dagblad/klacht/onbekende-beller-prive-nummer-stalking-is-het-ad/
http://www.klacht.nl/algemeen-dagblad/klacht/callcenter-blijft-maar-bellen/
http://www.klacht.nl/algemeen-dagblad/klacht/overmatig-telefonisch-contact/ -
Oct 17, 2014 om 13:59Telefoonterreur van het Algemeen DagbladNet gebeld door het AD. Duizendmaal excuses, echter het telefoonnummer is verspreid naar diverse derde partijen. Ze hebben alle begrip, vinden het heel vervelend en het "management" neemt het hoog op, maar het kan 4 weken duren.
Met andere woorden, nog steeds geen oplossing. Inmiddels heb ik op klacht.nl dezelfde klacht vaker voorbij zien komen. We zijn dus niet de enige.
Een aanbod voor een kadootje heb ik afgeslagen. Daar gaat het mij niet om. Excuses heb ik ook afgeslagen. Ik wil gewoon dat het hinderlijke bellen (2x per dag) stopt en dat is nog steeds niet gebeurd. -
Oct 15, 2014 om 23:03Telefoonterreur van het Algemeen DagbladVan: Fred Meijer
Verzonden: woensdag 15 oktober 2014 23:00
Aan: 'info@persgroep.nl'
CC: 'ad@ad.nl'
Onderwerp: Klacht over telefoonterreur van het AD
Geachte heer, mevrouw,
Afgelopen vrijdag heb ik u onderstaande email gestuurd. Helaas heb ik nog geen reactie van u mogen ontvangen. Dit stelt mij enorm teleur, aangezien de Persgroep in mijn ogen een professioneel Vlaams bedrijf is…
Mijn moeder (tel. nr. xxxx-xxxxxx) wordt nog steeds iedere dag 2 keer gebeld dor het nummer 088-8800805 (AD). De telefoon gaat 1 of 2 keer over, daarna stopt het. Als ze snel opneemt krijgt ze nooit iemand aan de lijn. Ik hoop dat u begrijpt hoe vervelend dit is. Dit gebeurt iedere dag en dat nu al maanden (en dat is echt niet overdreven)! Soms zelfs om 10 uur ’s avonds. Ik wil u nogmaals dringend vragen om er voor te zorgen dat dit per direct stopt. Desnoods zorgt u ervoor dat mijn moeder daadwerkelijk iemand aan de lijn krijgt, zodat ze de aanbieding kan weigeren en het bellen daarna stopt!
Omdat ik geen reactie heb gekregen, heb ik de volgende berichtengeplaatst op internet:
Avrotros Radar: “Telefoonterreur door AD” https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?f=1&t=149988
Vara Kassa: “Telefoonterreur door AD” http://kassa.vara.nl/discussies/discussie/vadetail/telefoonterreur-van-het-algemeen-dagblad/
Klacht.nl: “Telefoonterreur door AD verkoopcomputer” http://www.klacht.nl/algemeen-dagblad/klacht/telefoonterreur-van-ad-verkoopcomputer/
Facebook: AD facebookpagina https://www.facebook.com/AD.NL/posts/848757478476678?comment_id=848758291809930&reply_comment_id=848759828476443&offset=0&total_comments=1358¬if_t=share_reply
Twitter: Verzoek aan webcare https://twitter.com/Fred_M_NL/status/520590615588134912
Ik ga er van uit dat u de moeite neemt om mijn mail te beantwoorden, daarnaast ga ik er van uit dat u deze situatie net zo vervelend vindt als ik en er iets aan doet!
Als laatste wil ik u er op wijzen dat (zie onderstaand relaas) mijn moeder dus geen abonnee geweest is. Ook al was haar een abonnement aangesmeerd op straat, er is nooit een overeenkomst geweest en ze heeft ook nooit betaald. Volgens de Nederlandse wet mag u haar dan ook niet bellen! Mijn moeder staat ingeschreven in het bel-me-niet-register!
Met vriendelijke groet,
Fred Meijer -
Oct 15, 2014 om 23:03Telefoonterreur van het Algemeen DagbladVan: Fred Meijer
Verzonden: vrijdag 10 oktober 2014 16:18
Aan: 'info@persgroep.nl'
Onderwerp: klacht over telefoonterreur van het AD
Geachte heer, mevrouw,
Mijn moeder (70 jaar) wordt de afgelopen maanden ongeveer 2 maal per dag gebeld door het nummer 088-8800805. Dit nummer blijkt dus gebruikt te worden voor verkoopacties van het Algemeen Dagblad. Iedere keer gaat haar telefoon 1 a 2 keer over en daarna stopt het. Als ze opneemt krijgt ze nooit iemand aan de lijn. Het gebel vindt plaats in de middag maar ook regelmatig om 10 uur 's avonds.
Ik heb het AD gebeld om te vragen of ze hiermee willen stoppen. Het blijkt dat ze haar gegevens hebben, omdat ze vorig jaar een abonnement is aangesmeerd op het winkelcentrum. Dat aanbod was de krant een jaar lang voor 4 euro per maand en een gratis tablet. Uiteraard heb ik direct het abonnement weer stopgezet, omdat zo'n abonnement natuurlijk helemaal niet kan voor dat geld. Het abonnement was natuurlijk vele malen duurder, in dit geval was er sprake van (doelbewuste) misleiding.
In ieder geval heb ik bij het AD aangegeven dat het dagelijkse gebel moet stoppen. Haar nummer is inmiddels aangemerkt als niet te bellen, echter het AD geeft aan dat de verwerking hiervan zo'n 4 weken duurt. Op mijn vraag om éérder met deze ongein te stoppen, wordt simpelweg geantwoord dat de verwerking zo lang duurt en dat het wettelijk mag. Mijn moeder gaat dus nog 4 weken lang iedere dag gebeld worden.
Omdat ik dus niet verder kom bij het AD, wil ik u vragen mij te helpen om ervoor te zorgen dat mijn moeder niet meer iedere dag door de telefooncomputer van het AD gebeld wordt. Ik hoop dat de Persgroep in dit geval wel buiten de (zelfverzonnen) regels wil meedenken en een oudere dame ’s avonds een normale nachtrust gunt zonder onnodige telefoontjes.
Het nummer in kwestie is xxxx-xxxxxx.
Ik hoop snel van u een positieve reactie te mogen ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Fred Meijer -
Apr 24, 2013 om 18:19Online.nl is de traagste in SchiedamHier een update. Twee weken geleden heeft breedbandwinkel.nl aangeboden om te bemiddelen. Door de inzet van Marc en Peter kan ik nu kosteloos van het online.nl abonnement af en overstappen naar een andere provider.
Hulde voor breedbandwinkel.nl Wat mij zelf niet is gelukt, is uiteindelijk met hulp tóch gelukt!
Groeten,
Fred -
Apr 10, 2013 om 16:27Online.nl is de traagste in SchiedamBeste heer Wezel,
Dit is informatie achteraf... Maar het is duidelijk hoe het wereldje van vergelijkingsites en providers hun geld verdienen.
Met vriendelijke groet,
Fred Meijer -
Apr 10, 2013 om 16:08Online.nl is de traagste in SchiedamGeachte heer Wezel,
U reageert niet op mijn punt dat breedbandwinkel.nl niet [u]openlijk[/u] de verwachte snelheid toont. Je moet met je muis op een tekst gaan staan en dat wordt nergens vermeld (hoorde ik pas aan de telefoon van de medewerkster). Ik vind dat niet erg duidelijk richting de klant, zeker niet voor een vergelijkingssite. Als de snelheidswaardes direct in uw overzichten waren vermeld, dan was ik zeker ook bij de andere providers die u aanbiedt gaan kijken.
Ik vind het daarnaast zeer onduidelijk wat de positie van breedbandwinkel.nl nu is. Ik ontvang namelijk na inschrijving direct een PDF met het contract van breedbandwinkel.nl en daarnaast stort breedbandwinkel 10 euro op mijn rekening voor het afsluiten van het abonnement. In mijn beleving wordt er dan toch een vorm van overeenkomst aangegaan tussen mijn persoontje en breedbandwinkel.nl.
Met vriendelijke groet,
Fred Meijer -
Mar 21, 2013 om 22:36Acer Beamer UpgradeHelemaal klasse van Acer!
Afgelopen maandag afgegeven aan UPS. Dinsdag een SMS dat de beamer is aangekomen in het repair center. Woensdagochtend een SMS dat er gestart is met de reparatie. Woensdagmiddag een SMS dat de reparatie gelukt is. Einde van de woensdagmiddag dat de beamer naar UPS is gegaan en het track and trace nummer stond erbij. Donderdagmiddag werd de beamer weer bezorgd.
Mijn beamer heeft een nieuw mainboard gekregen en de firmware upgrade is uitgevoerd 9even gechecked via het servicemenu). 1080P via mijn HTPC is mooier dan ooit en ook side by side in 1080p werkt nu probleemloos.
Een en al lof en hulde voor Acer voor deze enorm snelle afhandeling!