Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: fred_t
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 8, 2011 om 14:11GAZELLEKWALITEIT NIET MEER ZOALS VROEGER!Als ik dit lees dan denk ik dat veel klachten niet bij Gazelle liggen maar bij de fietsen maker.
"Al bij de levering bleek dat de versnellingshendel beschadigd was, deze moest vervangen worden". Dit kan bij vervoer of opslag zijn gebeurt, de dealer moet een nieuw geleverde fiets altijd controleren op beschadigingen.
"Bij het vervangen is het leren handvat losgeraakt, en de stuurbocht beschadigd"
Geen Gazelle probleem maar verkeerde reparatie van de dealer.
"Ook waren de spaken onvoldoende gespannen, zodat de fiets zwabberde"
Bij een nieuwe fiets moet de dealer dit bij de afleverbeurt controleren.
Dan het verhaal van de trapas, Waarschijnlijk was de afdichting niet voldoende, ook dit ligt aan het onderhoud bij Jawel de dealer. Het is natuurlijk belachelijk dat een fietsenmaker "omafiets trappers"op uw fiets plaatst.
De versnellingen moeten zeker bij een nieuwe fiets regelmatig worden nagesteld vanwege rek in de kabels.
Dat er veel onderdelen uit Azie komen (Shimano) klopt, deze onderdelen zijn vaak van betere kwaliteit dan veel uit Nederland afkomstige onderdelen (Spanninga verlichting). -
Jan 13, 2011 om 16:14Kattegrit[quote=pino123 schreef op donderdag 13 jan 2011, 15:34][quote=fred_t schreef op donderdag 13 jan 2011, 15:30]De server van Canada Litter staat in Canada, dus ik ga ervan uit dat het een Canadees product is
En de helpdesk van .... zit in India, dan is het bedrijf dus ook Indiaas? Zegt niets.
Klopt -
Jan 13, 2011 om 15:30KattegritDe server van Canada Litter staat in Canada, dus ik ga ervan uit dat het een Canadees product is