Antwoorden gegeven door: fritspinxte
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 17, 2006 om 21:16pc Aldi
In november heb ik zo'n zelfde PC gekocht en ik heb heel slechte ervaring met deze PC. Het begon al na een week. De PC ging zich herhaald afmelden en weer opstarten. Na het terugzetten naar fabrieksinstelling (dan ben je dus al je mail programma's en andere bestanden kwijt) heeft hij een tijdje "gewerkt" met vaak foutmeldingen of hij ging gewoon uit bv. de "verkenner" als ik een directory wilden inzien. Nog twee keer vastgelopen waarbij je weer naar de fabrieksinstelling terug moet. Begin maart wilde hij niet meer opstarten en moest de PC terug naar Medion. Deze zetten er een nieuwe image op en je krijgt GEEN garantie. Je moet daarvoor 70 Euro betalen. Ze willen niet zeggen wat de fout is. Ik heb mijn PC nog steeds niet terug en in al die tijd er weinig mee kunnen doen omdat het terugzetten van je gegeven en bv. mailinstellingen al je tijd opeisen. De service is HEEL SLECHT. Medion reageert niet per post en ALDI stuurt je van het bekende kastje naar de muur. IK WIL MIJN PC TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!