Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: frusty
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 27, 2016 om 17:17Kan er bij kassa eens een uitzending gemaakt worden over GGN Master Credit?Mijn vraag was of kassa aandacht wilde schenken aan de praktijken van GGN, want ik denk dat veel mensen gedupeerd worden door de manier van handelen van deze deurwaarder.
De rest was alleen maar toelichting, want de zaak is al onder de rechter en er is een uitspraak op komst, dus kassa kan voor mij zelf niets betekenen. Dat u er een ander verhaal van maakt, daar kan ik niets mee.
Laat verder maar zitten, ik haak hier af.
Het laatste woord is aan u. -
Jun 27, 2016 om 15:20Kan er bij kassa eens een uitzending gemaakt worden over GGN Master Credit?@Tijger1,
Het ziet ernaar uit dat u een hetze voert tegen mij.
Heeft u er een belang bij om te zanikken over het al dan niet doen van een onterechte betaling?
Hoe dan ook, of die betaling onterecht is, of niet, het doet niet ter zake!
Het gaat er om dat ik betaald had en vervolgens nogmaals de rekening gepresenteerd kreeg vanwege een administratieve fout van GGN, die vervolgens, op zeer intimiderende wijze, er op aandrong om nogmaals te betalen.
Een half jaar na de dagvaarding kon GGN niet hard maken dat die rekening open stond, sterker nog, ze gaven toe dat ik betaald had.
Alsnog wil GGN dat ik opdraai voor de gerechtelijke kosten, wordt ik door GGN neergezet als wanbetaler, en wil men dat ik ga betalen voor een rechtsgang waar ik niet om gevraagd heb en waar ik geen schuld aan heb.
En dat alles voor een onterechte incasso van een luttele €93,00.
U heeft geen enkele positive bijdrage gegeven in deze kwestie.
Ik vind dan ook dat u uwzelf niet meer moet bemoeien met mijn zaak. Maar ja, op iedere fora lopen trollen rond, als u zichzelf graag bezig houdt als een trol, dan is dat aan u.
Kennelijk heeft u niets beter te doen dan mensen af te zeiken. -
Jun 25, 2016 om 20:46bij storting geld in automaat ING in vlijmen is mijn geld verdwenen.Dat is erg spijtig. Automatisering heeft, zo blijkt maar weer, zijn nadelen.
Bewijzen dat je betaald hebt is soms erg lastig, zeker in dit geval.
Hopelijk is het nog te achterhalen waar uw geld gebleven is, of zijn er camerabeelden waarop te zien is dat u geld stort.
Als u kunt aantonen dat het apparaat niet goed functioneert, of heeft gefunctioneerd, dan valt er nog wat aan te doen via juridische stappen, want dan is de ING verantwoordelijk!
Gaat het om veel geld? -
Jun 25, 2016 om 20:37Kan er bij kassa eens een uitzending gemaakt worden over GGN Master Credit?Nee tijgertje,
Ik was al geruime tijd aan het bakkeleijen met Menzis over een vermeende openstaande rekening. Op een gegeven moment zei de administratief medewerker van Menzis dat de incasso, via een geautomatiseerd proces, bij de deurwaarder was beland. Dit was begin 2012.
Door omstandigheden was ik niet in staat om deze slepende kwestie voort te zetten en heb ik in oktober van dat jaar maar betaald om er van af te zijn. Het is kiezen of delen: Of je betaalt gewoon de rekening en het is klaar, of je gaat voor een paar tientjes jezelf maandenlang lopen stressen met rechtszaken, mogelijke inbeslagname van spullen en een registratie bij de BKR. Ik ben een stijfkop, maar soms moet je nu eenmaal buigen vanwege je eigen gemoedstoestand. Het is het niet waard om jezelf zo lang te pijnigen.
Ik had bijna 2 jaar niets meer vernomen en toen kreeg ik te horen dat het bedrag nog steeds open stond en dat ik binnen 14 dagen moest betalen.
Dat schoot bij mij in het verkeerde keelgat en nu zit ik alsnog met de gebakken peren! -
Jun 25, 2016 om 20:20Opgelicht met vals geldGoed gedaan!
De telefoon is hopelijk weer terug?
Leken die biljetten echt, of kon je zien dat ze vals waren? -
Jun 24, 2016 om 22:55Kan er bij kassa eens een uitzending gemaakt worden over GGN Master Credit?@zoekster: voordat ik dat vonnis thuis heb zijn we zeker een maand verder, maar ik zal het hier publiceren.
@Jacky: ik heb dit ook gedaan, maar GGN heeft een bord voor de kop, ze doen wat hen uitkomt. Ze intimideren, dat werkt niet bij advocaten, dus sturen ze berichten om de advocaat heen.
@tijger1: je wordt gedagvaard, dan kun je verweer sturen, dan krijg je repliek op verweer, daar kun je nogmaals op reageren en vervolgens krijgt de eisende partij het laatste woord. Dit om een eindeloos heen en weer schrijven te voorkomen.
GGN deelt eerst niets mee, vuurt wat losse vlodders af, daar kun je dan verweer op afvuren.
Vervolgens als GGN het laatste woord heeft, toveren ze een uit de lucht gegrepen aanname uit de hoge hoed, puur om geen gezichtsverlies te leiden.
Ik heb niet om de dagvaarding gevraagd, GGN heeft toegegeven dat ze achteraf mijn betaling hebben teruggevonden, dus de dagvaarding was voorbarig en valt dus GGN aan te rekenen.
Het is dan vreemd dat GGN via slinkse wijze probeert om mij iets anders aan te rekenen, terwijl dat ook niet klopt, maar enkel en alleen met de gedachte dat de rechter mij moet laten opdraaien voor de gerechtskosten.
GGN voert een zeer slechte administratie, maar dat wordt verdoezeld. Wie de papieren en berekeningen van GGN niet goed checkt, die betaald teveel. Ik zou willen weten hoeveel geld GGN jaarlijks binnenhaalt met hun valse intimiderende praktijken.