Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: g.v.campenhout
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 21, 2012 om 11:54WAT TE DOENAls u de behoefte heeft naar nog meer ervaringen van Simpelklanten, verwijs ik u naar de site : Telecomervaringen.nl
-
Jul 21, 2012 om 11:17WAT TE DOENUit Vara Kassa dit citaat;
Jasper de Rooij, directeur van Simpel, zegt de frustratie van klanten te begrijpen. “Ik zou zelf gek worden als ik ook maar een week niet zou kunnen bellen.”
Mijnheer De Rooy, ik vind 1 dag niet kunnen bellen al onaanvaardbaar! (SUKKEL!) -
Jul 21, 2012 om 11:07WAT TE DOENDe problemen bij Simpel zijn niet van de laatste tijd.
Ik ben nu zo'n half jaar klant bij die club. Ik heb nog geen maand gehad dat ze dezaak op orde hadden.
Slecht bereik van zowel telefonie als internet. Simpel rommelt regelmatig in je persoonlijke instellingen.
Weken geen inzicht in je belgedrag zodat je voor een schandalig hoog bedrag gaat bellen of internetten.
Kijk, ik snap het wel; Voor € 2,50 per maand 100 belminuten daar kunnen ze weinig aan verdienen. Door het belplafond te laten overschrijden gaat de kassa rinkellen bij Simpel!