Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: gbe
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 1, 2012 om 12:01lid varaDames, Heren,
Dank voor jullie antwoorden. Een aantal antwoorden gevolgd door mijn reactie:
Is het geld al afgeschreven of wacht eerst maar op het afschrijven:
Nee, het geld is nog niet afgeschreven, dus ook niet twee keer, maar het is ook niet verstandig om eerst een probleem te laten ontstaan om dat dan weer te moeten oplossen. Ik heb twee brieven ontvangen dus lijkt het logisch dat ik nu ook twee keer geregistreed ben als lid en dat er dan ook twee keer een bedrag wordt afgeschreven. Ik probeer dat te voorkomen door een simpele vraag te stellen.
Je kunt ook bellen
Ja ik kan ook bellen, brief schrijven, belbus inschakelen. Dat kan allemaal maar ik doe zaken met een bedrijf en stel een vraag waar het bedrijf niet op reageert anders dan "we hebben het druk". Dit verwacht je niet van een bedrijf dat anders direct met het kassa vingertje omhoog staat als andere bedrijven dit doen. Waarom kan de vara zich dat dan wel permiteren?
Het nummer door de bank laten blokkeren
Dit is een prima tip helaas ken ik het rekeningnummer van de vara niet anders had ik deze tip zeker opgevolgd.
Conclusie:
Ik blijf van mening dat we in Nederland ook een publieke omroep moeten hebben en dat is ook de reden dat ik lid ben geworden. Echter het was klantvriendelijk en netjes geweest dat men direct een antwoord had gegeven op een zeer simpele vraag namelijk sta ik twee keer vermeld in hun systeem. Hoe moeilijk kan dat nu zijn?
Nogmaals bedankt voor al jullie reacties.